Gå til innhold

litt feber 38,2, kan man gå tur???

Anbefalte innlegg

Skrevet

lille hae hatt litt feber ett par dager, og føler for litt frisk luft. er det ok, eller burde jeg holde henne inne?

Takker for svar!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er ikke farlig å gå ut med litt feber, bare pass på så ikke babyen blir for varm. Kle på klær som kan lett tas av og på og sjekk tempen inni vogna. Feberbarn skal ha det litt luftig. Ulltøy er supert.

Skrevet

takk for svar. Da skal vi kle på og gå ut en tur og lufte kroppene våre:)

Skrevet

Legen vi var hos sist på barneklinikken sa at man burde holde seg inne når barnet hadde feber. Ellers, når barnet var sykt men var feberfri kunne man gå ut så lenge man kledde på seg godt nok. Jeg spurte sykepleieren der om det samme, uten at hun visste vi hadde spurt legen om det, og hun sa akkurat det legen sa...

Skrevet

Leger sier så mye forskjellig så man vet jo liksom ikke hva man skal tro... Jeg tror nok ikke det er så farlig å gå ut hvis barnet ikke har altfor mye feber...

Skrevet

Jeg syns å ha hørt at en skal holde seg inne...

Skrevet

takk for svar snappie. Det var egentlig det jeg trodde, men var litt usikker. Sunn fornuft tilsier jo egentlig at man burde holde seg inne når man er syk, men det er ikke alltid så lett å vite...

Skrevet

Barnelegen på barneklinikken sa ihvertfal det til meg; at babyen min måtte holde seg inne ved feber.

Skrevet

Ingen fare å gå ut med litt feber, så lenge du holder babyen passe varm. Har selv hatt med vesla ut når hun har hatt feber, har ikke blitt værre av det.

God tur!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...