T**** mamma:) Skrevet 28. april 2008 #1 Skrevet 28. april 2008 Jenta vår på 3.5 måned har begynt å rulle fra rygg til mage. Første gang hun gjorde det tenkte jeg at dette måtte være ubevisst. Men etter denne ene gangen har hun blitt helt gira, og er så å si det eneste hun driver med når hun ligger på gulvet. hehe.. Riktignok ganske vanskelig å komme forbi denne armen som alltid ligger i veien, så det blir en del kaving. Men er ikke dette litt vel tidlig??
Anonym bruker Skrevet 28. april 2008 #2 Skrevet 28. april 2008 Er jo helt individuelt det. Min premature som egentlig skulle vært født nå på fredag klarer det ikke, men prøver etter beste evne og har lenge rullet fra side til side helt bevisst.
Gjest Skrevet 28. april 2008 #3 Skrevet 28. april 2008 Min gjør også det, har gjort det siden han var 3,5 mnd. Så tror ikke det er noe unormalt.. er nok gjerne tidlig i forhold til mange, men variasjonene er jo så utrolig store på sånne ting;)
Anonym bruker Skrevet 28. april 2008 #4 Skrevet 28. april 2008 Jenta mi har gjort det siden hun var 3 mnd. (er 5 mnd nå) Hun har dog aldri prøvd å snu seg fra mage tilbake til rygg,men støtter seg opp på armene og er råsterk. Hun vil helst kun ligge på magen,snur seg så fort muligheten byr seg.
Kjukka Skrevet 28. april 2008 #5 Skrevet 28. april 2008 Er vel en 25% ca. som snur seg så tidlig... så kommer det 50% rundt 4,5 mnd. og resten snur seg senere. Så er ikke så veldig unormalt nei. Jenta mi er straks 6 mnd. hun, og har nettopp begynt å snu seg.
2 tette - med flette Skrevet 28. april 2008 #6 Skrevet 28. april 2008 Godt at det ikke er mer enn 25 % som begynner så tidlig ! hehe Jenta mi har ikke vist litt tegn engang til å snu seg og er snart 4 mnd..
ruffen Skrevet 28. april 2008 #7 Skrevet 28. april 2008 Jenta vår har akkurat begynt, men sliter litt med den ene armen. Men prøver og prøver. ) Hun er 4,5 mnd. Problemet er bare at hun ikke liker sååå godt å ligge på magen...hehe de er litt rare disse små.
alvis Skrevet 28. april 2008 #8 Skrevet 28. april 2008 Det er tidlig ja men ikke helt uvanlig. Gutten min var nesten 7 mnd da han snudde seg fra rygg til mage. Da klarte han alrede å snu seg fra mage til rygg så det er ikke lenge han ligger på mage før han er over på rygg igjen. Han er derfor ikke så sterk i rygg og nakke ennå og veldig frustrert over å ikke komme noen vei. Storebroren hans krabbet da han var 7 mnd.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå