arithriel Skrevet 28. april 2008 #1 Skrevet 28. april 2008 Gled dere andre her inne som snart skal gifte dere:-)
Mamman til Mari Skrevet 28. april 2008 #3 Skrevet 28. april 2008 Gratulerer så mye :-) Hvordan ble dagen da??
SaDa Skrevet 28. april 2008 #4 Skrevet 28. april 2008 Gratulerer=) Håper du hadde en fantastisk dag:)
arithriel Skrevet 28. april 2008 Forfatter #5 Skrevet 28. april 2008 Tusen takk. Det var en fantastisk dag. akkurat som vi ønsket det. det var høy stemning og akkurat passe uformelt. Flotte aler og masse latter.Folk koste seg masse og vi var helt utslitte på søndag. Lillegutt på 9 mndr var med til middagen begynte og sjarmerte alle i sin nye matrosdress:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå