Gå til innhold

jeg er litt hysterisk i dag jeg...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har jo ikke kjent noe tegn til liv enda, er 16+6. Er jo sikkert tidlig til å kjenne liv til å være 1gangs..men jeg er så bekymret likevel. Har drømt så masse fæle drømmer også.

Så jeg ringte ned til legekontoret, og de var kjempegreie og jeg skulle få komme ned allerede i dag og få høre etter hjertelyden om jeg var bekymret...ingen problem.

Så jeg skal ned dit halv 3...ble litt letta bare av å få tid hos legen allerede i dag, men er og litt redd for at han ikke skal finne den..

Magen min har jo vokst da, og vekten har jo også økt et par 100 gram... Men allikevel..for noen tanker i hodet jeg har!

Hysterisk?? joda...kanskje d! men gud hvor godt det skal bli, og betryggende, å ha vært hos legen å høre hjertelyd:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg fikk ikke bekreftet at jeg var gravid før jeg skulle på UL på sykehuset jeg. Det var i ca uke 18 at jeg begynte å kjenne liv. Og etter det så ble det bare mer og mer..

Du har nok ingenting å bekymre deg for. ;)

Skrevet

Hei

Om det er noe trøst så har jeg det slik også. Jeg er i uke 17+1, kjenner ingen ting og har masse fæle drømme, spesielt at babyen er død eller dør, at jeg blør eller kommer i en bilulykke og mage sprekker...men har vært til ultralyd flere ganger allerede og vet at alt står bra til, men så går det bare noen dager så er jeg like bekymret igjen. Gleder meg virkelig til jeg begynner å kjenne liv i magen, så kanskje bekymringen slipper litt mer taket. Vi er vel litt hysteriske som førstegangsfødende. Lykke til hos legen idag, håper det hjelper deg til å roe nervene litt ;-)

Skrevet

nei jeg håper ikke det=)

Men skal bli godt å bare få bekreftet at den lille er der inne i beste behold:)

jeg skal på ultralyd 9 mai... er jo ikke så lenge til...men blir bedre og mindre bekymringsfullt og vente når man får høre hjertelyden....:)

Skrevet

tusen takk lykkeliten:=)

Ja de er fæle disse drømmene....drømmer også om masse blod osv...

Å begynne å kjenne liv blir jo helt fantastisk, og ikke minst betryggende for oss:)

men jeg tror jeg kommer til å være omtrent like hysterisk da, om jeg ikke kjenner spark på et par timer:P

Nå skjønner jeg at jeg kanskje skulle gått til innkjøp av en sånn babywatcher...hvor får man kjøpt d?

Skrevet

http://star.itavd.no/shop

Trykk på

Gave idéer på høyre side.

Foster monitor Kr. 499,00 pr/stk

Er du eller noen du er glad I gravid?

Denne nye forstermonitoren lar deg lytte til ditt ufødte barns hjertebank og bevegelser i ditt eget hjem. Du trenger ikke lenger vente til neste legebesøk for å høre de fantastiske lydene fra ditt kommende barns små spark, hikke og bevegelser.

Du kan til og med gjøre opptak av lydene til din egen lille skryte tape av lydene eller høre de om og om og om igjen.

DEN PERFEKTE GAVE FOR DEN KOMMENDE MOR

Spesifikasjon:

Registrerer og overfører fosterets hjertebank via hodetelefoner eller de vanlige høytalerne du/dere har hjemme

Kan også overføres til sykehusets sentrale monitorsystem via standard telefonlinjer. Noe som gjør at medisinsk personell kan fremskaffe diagnoser og sjekke at alt er OK mens moren er hjemme.

Kan ta opp lyder fra fosteret til en datamaskin for sammenlikning og samling av tidligere innspillinger

Overfører foster hjertelyder kan ikke bli hindret av eksterne signaler

Lett i vekt og lett å ta med seg

Ekstremt lett å bruke

Alt I ett design

Strøm fra 9V batterier

Sertifikasjoner:

CE

Inkluderer

Foster monitor x1

Hodetelefoner x 1

JEG BESTILTE MEG DENNE, Å ER KJEMPE FORNØYD MED FIRMAET SOM JEG KJØPTE DEN AV OG DEN FOSTER MONITOREN.

IKKE SÅ LANG LEVERINGS TID HELLER.

JEG HØRER DEN LILLE SPARKE INNE I MAGEN OG HJERTET SOM SLÅR. ETTER DU HØRER HJERTET SLÅR, SÅ ER DET LETTERE Å KJENNE AT DET SPARKER. JEG ER 21 UKER PÅ VEI NÅ OG HAR KJENT SPARK SIDEN UKE 16. MEN KJØNTE IKKE AT DET VAR SPARK FØR JEG HØTRE DET MED EGNE ØRER.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...