tre egne og ei på lån:) Skrevet 28. april 2008 #1 Skrevet 28. april 2008 Føler meg skikkelig bitch i dag, å vet ikke om jeg er urimelig eller hva.... mannen syns iallfall det.... Skal på ultralyd på fredag for å sjekke leie, og har da problemer med å få plassert fra meg alle barna. har fått plassert den minste, men ikke de to eldste på 7(stedatter) og 9 ennå. Pappa foreslår å ta de med, noe jeg absolutt IKKE vil. Jeg vil ikke fordi jeg syns ikke små barn har noe på ultralyd å gjøre, vi skal også på omvisning på føden smatidig, og jeg føler meg heller ikke komfortable med at stedatteren min skal være der. Hun er fryktelig masete og nysgjerrig, og vi har ikke verdens beste forhold. å dersom ikke jeg vil ha mine egne barn der, hvorfor skulle jeg ha henne der??? I tillegg går jeg med en uggen følelse av at noe er galt som de finner ut på UL.... hva gjør en da med en skokk barn der???? Er jeg urimelig? å hva skal jeg si for å få pappaen til å skjønne???? Har prøvd å forklare, men han er uenig.... litt hormonell i dag tror jeg... blir bare trist og lei meg... Det var fryktelig vanskelig å få UL noen anna dag, så vi må bare finne en løsning. Jeg har foreslått at de kan være hos noen venner, men pappaen syns at 3 timer blir for lenge...
enik<3M06&L08<3 Skrevet 28. april 2008 #2 Skrevet 28. april 2008 jeg syntes ikke du er urimelig... jeg skjønner deg kjempe godt, og jeg er helt enig, barn har ikke noe der og gjøre. det blir bare mas og stress for dere, dere skal tross alt på omvisning også! jeg vet ikke hvordan du skal få han til og forstå, men i brevet jeg fikk til ul, sto det at de helst så at barn ikke var med! kanskje det kan hjelpe? håper alt er bra da, og lykke til:)
Krusemynthe Skrevet 28. april 2008 #3 Skrevet 28. april 2008 Jeg synes ikke du er urimelig.... At dete r datter'n hans har ingenting med saken å gjøre, egentlig, men det at du vil ha den tiden sammen med bare mannen din er argument nok. 3 timer hos venner er vel ikke lenge for unger på 7 og 9 år! Hvor lennge er de på sfo? barnebursdager? ...eller andre ting... Sikker på at hvis dere forklarer for noen venners foreldre om dilemmaet så stiller de gjerne opp! Lykke til.
Gjest mooby85 Skrevet 28. april 2008 #4 Skrevet 28. april 2008 Jeg tror ikke det er lov å ha med barn på ultralyd jeg?? Eller er det bare på den ordinære det ikke er lov. Det sto det i allefall på min innkallning.. Jeg hadde heller ikke orket å dratt med meg en haug med unger på omvisning hvis de var masete. 3 timer borte er jo ikke noe lenge hvis dere sier ifra på forhånd og det er greit for de..
Mops7 Skrevet 28. april 2008 #5 Skrevet 28. april 2008 Hmmm, jeg syns ikke du er urimelig. Her på sykehuset ber de gravide spesielt om helst ikke ta barn med på ul, og jeg har stresset mye med plassering av barna hver gang, men det har aldri vært noe alternativ å ta dem med.. Jeg syns forresten heller ikke at tre timer er for lenge å være hos venner.. Hverken for vennene eller barna.
tre egne og ei på lån:) Skrevet 28. april 2008 Forfatter #6 Skrevet 28. april 2008 Takk. Jo det står i brevet her også, og han er enig i det. Men sier at de kan jo sitte i gangen..... Jeg vet jo akkurat hvordan det blir, for da er det ei som skaper seg rett før vi skal gå inn å ikke vil sitte der.... foreslo at jeg kunne dra alene, men det vville ikke han.. Er så fortvila.... Krangler om alt om dagen.... skjønner ikke hvordan vi skal klare dette....
mai mammaen til to Skrevet 28. april 2008 #7 Skrevet 28. april 2008 jeg hadde no bare tatt dem med. om du ikke vil at de skal være med inn så kan de jo sitte på gangen og vente ev? de er jo ikke så små lengre. klarer de seg ikke alene kanskje? men hvorfor bruker dere 3 timer på en UL?
marinas skatt Skrevet 28. april 2008 #8 Skrevet 28. april 2008 Du er IKKE urimelig ! - Så små barn har ingenting på en ultralyd og gjøre.......... - Særlig hvis du engster deg i tillegg. Jeg hadde med min datter på ekstra ul i uke 30 , men hun er snart 19 år , og jeg visste at det ikke var noe galt. ( har hatt hyppige ul pga komplisert svangerskap )
tre egne og ei på lån:) Skrevet 28. april 2008 Forfatter #9 Skrevet 28. april 2008 Bruker ikke tre timer på en ul, men fra der vi bor til vi kommer tilbake går det nok tre timer vil jeg tro. Jo hadde vi ikke skullet på omvisning, og hadde jeg vært trygg på at de satt på gangen uten noe problemer. Men jeg vet at stedatteren min kommer til å begynne å sutre å ville være med, sånn er det alltid. å det er jeg ikke interressert i... Dette er noe jeg vil ha bare med mannen min, og i tillegg hva om noe er galt????? Hvem skal ta seg av barna??? Det er jo derfor de skriver i brevet at du ikke bør ta med barn på ultralyd....
marinas skatt Skrevet 28. april 2008 #10 Skrevet 28. april 2008 - Kan du ikke vise mannen din de svarene du har fått her da ? Det er jo en grunn til at du ikke vil ha barna med og det bør han ta hensyn til.
tre egne og ei på lån:) Skrevet 28. april 2008 Forfatter #11 Skrevet 28. april 2008 Jo noe må jeg jo gjøre.... Jobber med å finne noen de kan være hos, sånn at han ikke har det som argument. Når jeg har funnet det, finnes det jo på en måte ingen unnskyldning. Takk for alle gode svar jenter... trengte det i dag:)
Nordhagenjentene :) Skrevet 28. april 2008 #12 Skrevet 28. april 2008 Vi hadde med stedatteren min på den første ordinære ultralyden. Eneste grunnen til det var at vi ville inkludere henne litt, hun ville ikke ha søsken i begynnelsen. Jeg ringte sykehuset først og spurte om vi fikk lov. Jeg hadde hatt ul tidligere pga hyperemesis, så vi visste vel at alt var ok også. MEN; hun var jo ikke akkurat så tålmodig, og var ikke stille selv om pappan hadde sagt hun ikke skulle mase om å gå, så det hadde vært uaktuelt å ta henne med på en ny nå. Og uansett ville jeg ikke tatt henne med når det er omvisning på sykehuset, da hadde det bare blitt mas. Så jeg synes IKKE du er urimelig!!!
Tirilill Skrevet 28. april 2008 #13 Skrevet 28. april 2008 Man tar ikke med barn på UL. Nettopp av den grunnen at noe kan være galt. Bare stå på ditt.
playground princess Skrevet 28. april 2008 #14 Skrevet 28. april 2008 Stå på ditt!! Dersom han er veeldig vanskelige så får du si at du går alene. (Selvfølgelig ikke det du vil men....)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå