Gjest mooby85 Skrevet 28. april 2008 #1 Skrevet 28. april 2008 Jeg fikk beskjed på Nav om at jeg måtte sende med lønnsopplysninger. Hva kan jeg sende med da? Hva jeg tjente i fjor? Eller må det være timelønnen? Jeg tjente jo bedre i fjor med overtid osv enn nå som jeg bare går på svangerskapspenger. Hva sender dere med av lønnsopplysninger?
snart mamma til 2 i juni Skrevet 28. april 2008 #2 Skrevet 28. april 2008 Hei Dette fikk jeg og beskjed om å ordne, men dette går automatisk. Jeg ringte lønningskontoret, og de sa at det var ikke noe jeg skulle ordne...
Mamma til Leon Aleksander<3 Skrevet 28. april 2008 #3 Skrevet 28. april 2008 Sendte ikke noe jeg, fikk beskjed om at arbeidsgiver skulle levere det
Gjest mooby85 Skrevet 28. april 2008 #4 Skrevet 28. april 2008 Så da søker jeg bare jeg da, så går resten automatisk? Det er jo bra da:) Så slipper jeg å tenke mer på det
En snupp - og en knert i magen Skrevet 28. april 2008 #5 Skrevet 28. april 2008 Hvis du har fast jobb, så skal det gå automatisk. Hvis ikke, er det litt mer styr... Jeg er delvis i ansettelsesforhold, men ikke fast, og delvis frilans, og må sende inn beskjed om at de må sjekke likningsopplysningene de siste tre årene pluss at jeg må sende inn alle lønnsslipper, pluss bekreftelse på lønn som ligger i systemet frem til jeg går ut i permisjon. I tillegg må jeg skrive et brev med alt av informasjon og legge ved søknaden...
morijuni Skrevet 28. april 2008 #6 Skrevet 28. april 2008 Da jeg ringte og fikk beskjed om at jeg skulle legge ved lønnsslipper for de siste 10 mnd, kunne hun egentlig ikke svare på hvorfor dette var nødvendig da de alikevell fikk skatte ig inntektsopplysninger fra arbeidsgiver.. Nav er sløve..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå