Gå til innhold

Ang søke om permisjon


Anbefalte innlegg

Gjest mooby85
Skrevet

Jeg fikk beskjed på Nav om at jeg måtte sende med lønnsopplysninger.

Hva kan jeg sende med da? Hva jeg tjente i fjor? Eller må det være timelønnen? Jeg tjente jo bedre i fjor med overtid osv enn nå som jeg bare går på svangerskapspenger.

Hva sender dere med av lønnsopplysninger?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei

Dette fikk jeg og beskjed om å ordne, men dette går automatisk. Jeg ringte lønningskontoret, og de sa at det var ikke noe jeg skulle ordne...

 

Skrevet

Sendte ikke noe jeg, fikk beskjed om at arbeidsgiver skulle levere det

Gjest mooby85
Skrevet

Så da søker jeg bare jeg da, så går resten automatisk?

Det er jo bra da:) Så slipper jeg å tenke mer på det

Skrevet

Hvis du har fast jobb, så skal det gå automatisk. Hvis ikke, er det litt mer styr... Jeg er delvis i ansettelsesforhold, men ikke fast, og delvis frilans, og må sende inn beskjed om at de må sjekke likningsopplysningene de siste tre årene pluss at jeg må sende inn alle lønnsslipper, pluss bekreftelse på lønn som ligger i systemet frem til jeg går ut i permisjon. I tillegg må jeg skrive et brev med alt av informasjon og legge ved søknaden...

 

 

Skrevet

Da jeg ringte og fikk beskjed om at jeg skulle legge ved lønnsslipper for de siste 10 mnd, kunne hun egentlig ikke svare på hvorfor dette var nødvendig da de alikevell fikk skatte ig inntektsopplysninger fra arbeidsgiver.. Nav er sløve..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...