kjære Skrevet 28. april 2008 #1 Skrevet 28. april 2008 hva kan det være? Leser om han psyko som holdt dattera hans fanget i 24 år... står at barnet dems ble innlagt pga av noe incestrelatert sykdom... noe som vet hva kan det være?
Trultemora er presseklar!! Skrevet 28. april 2008 #3 Skrevet 28. april 2008 Hun hadde hjerteproblemer sto det på vg....
Samsyn, Camilla og Therese Skrevet 28. april 2008 #4 Skrevet 28. april 2008 kan sikkert være noe som følge av at genene er for nære? Da kan det fort bli krøll... Forøvrig: Stakkars stakkars barn og hun på 42 år....huff
minsta Skrevet 28. april 2008 #6 Skrevet 28. april 2008 Jeg hørte igår at de sa han kom inn med skader etter seksuelt misbruk.. Da de etterlyste moren, ble hun satt fri av faren..
kjære Skrevet 28. april 2008 Forfatter #7 Skrevet 28. april 2008 Å, så det er han som satt moren fri... stakkars...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå