Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

har en maxi cosi spedbarns stol 0-13 kg. sønnen min er 7.mnd og 8 kg, kan jeg da bytte til besafe izi combi 0-18 kg? noen som har erfaringer med å ta den i bruk før de har vokst ut av den andre?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så lenge den er fra 0-18kg kan den jo brukes fra fødselen av! Men hvorfor bytter du til den og ikke til som er fra ni kg?

Skrevet

den som er fra 9 kg er bare foroverlent, denne kan brukes begge veier. synes det er tryggere med en stol som kan stå bakoverlent ihvertfall til han er et par år.

Skrevet

Det finnes andre merker som er til å ha andre veien som er fra 9kg.

Skrevet

Jenta vår var mnd da hun fikk ny stol, kjøpte den du nevner. Hun satt som en prest i den, fikk sett ut, og det gjør en jo ikke med den gamle.

Hvordan er han i høyden, når han snart opp? Vil og nevne at den stolen koster 500kr mindre i hele mai, så tror vi får kjøpe en da, var er 6 mnd.

Vi tok den vel i bruk, fordi vi ville hun skulle sitte høyere, jeg var på besøk hos noen som hadde 3 sånne stoler i baksetet på en caravell og da de skulle kjøre meg til båten satte jeg bare snuppa, som da var 8 mnd i den og hun satt SÅ fint, så da tenkte jeg at den skal jeg kjøpe. Så hun fikk den rett etter på, hun var kanskje 8 kg, hun er nå 2 1/2 og sitter fremdeles bakover i den. Hun er bare 12 kg så kg-messig hadde din gml holdt enda til henne....

Skrevet

vi har allerede kjøpt den, kjøpte den da baby shop hadde bilsikringskampanje rundt påsketider, så vi fikk 800 kr i rabatt.

tror nok vi skal prøve den da, han er så nysgjerrig og i den gamle ser han nesten ikke ut gjennom vinduet. kan jo regulers 4 hakk, så han sitter ikke helt rett.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...