Anonym bruker Skrevet 28. april 2008 #1 Skrevet 28. april 2008 har en maxi cosi spedbarns stol 0-13 kg. sønnen min er 7.mnd og 8 kg, kan jeg da bytte til besafe izi combi 0-18 kg? noen som har erfaringer med å ta den i bruk før de har vokst ut av den andre?
stine1108 Skrevet 28. april 2008 #2 Skrevet 28. april 2008 Så lenge den er fra 0-18kg kan den jo brukes fra fødselen av! Men hvorfor bytter du til den og ikke til som er fra ni kg?
Anonym bruker Skrevet 28. april 2008 #3 Skrevet 28. april 2008 den som er fra 9 kg er bare foroverlent, denne kan brukes begge veier. synes det er tryggere med en stol som kan stå bakoverlent ihvertfall til han er et par år.
stine1108 Skrevet 28. april 2008 #4 Skrevet 28. april 2008 Det finnes andre merker som er til å ha andre veien som er fra 9kg.
tvilling73, 05/07 Skrevet 28. april 2008 #5 Skrevet 28. april 2008 Jenta vår var mnd da hun fikk ny stol, kjøpte den du nevner. Hun satt som en prest i den, fikk sett ut, og det gjør en jo ikke med den gamle. Hvordan er han i høyden, når han snart opp? Vil og nevne at den stolen koster 500kr mindre i hele mai, så tror vi får kjøpe en da, var er 6 mnd. Vi tok den vel i bruk, fordi vi ville hun skulle sitte høyere, jeg var på besøk hos noen som hadde 3 sånne stoler i baksetet på en caravell og da de skulle kjøre meg til båten satte jeg bare snuppa, som da var 8 mnd i den og hun satt SÅ fint, så da tenkte jeg at den skal jeg kjøpe. Så hun fikk den rett etter på, hun var kanskje 8 kg, hun er nå 2 1/2 og sitter fremdeles bakover i den. Hun er bare 12 kg så kg-messig hadde din gml holdt enda til henne....
Anonym bruker Skrevet 28. april 2008 #6 Skrevet 28. april 2008 vi har allerede kjøpt den, kjøpte den da baby shop hadde bilsikringskampanje rundt påsketider, så vi fikk 800 kr i rabatt. tror nok vi skal prøve den da, han er så nysgjerrig og i den gamle ser han nesten ikke ut gjennom vinduet. kan jo regulers 4 hakk, så han sitter ikke helt rett.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå