Gå til innhold

Male trappegelenderet sort elr hvitt? Valgets kavler hehe

Anbefalte innlegg

Skrevet

Så en boligannonse på finn en dag her og de hadde likedan trapp som oss, og den var malt sort på gelenderet og mellom trinnene. Selve trinnene var trefarget og lakkert. Holder på å pusse gelenderet nå og tenkte hvitt, men så så jeg den sorte og den var jo så kul. Hva tror dere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vet ikke - har du link til den annonsen med det svarte gelenderet?

Skrevet

ja, det var fint. Men de hadde jo svart en del andre steder også, f.eks den ovnen, pluss noen andre karmer. Hvis dere har litt lik stil, hadde jeg kanskje prøvd med svart.

Skrevet

Vi har masse sorte møbler da, sort spisestue og sort sofa, stol og tvreol (diger) og sorte rammer og litt sånt. Såååå tror det kan bli bra =)

Skrevet

Jeg ville gått for hvitt! Mer tidløst:)

Skrevet

Ja, da tror jeg det kan bli kjempefint!

Skrevet

Mer tidløst ja, men veldig kjedlig da. Og all dritten setter seg jo også

Skrevet

Har hvit trapp som jeg skal male i helblank svart. Berre lækkert!!!

Skrevet

Ta svart du! :D

Skrevet

Hvitt er mer tidløst, men samtidig veldig kjedelig.. Den fargen der så ikke helt svart ut, men kanskje mørk grå.. Tror kanskje svart blir veldgi hardt. Ville valgt mørk grå!

Og om du ikke blir fornøyd, så er det jo basre å svinge penselen på nytt..

Skrevet

Nei synes ikke det var fint med svart. Av en eler annen grunn synes jeg det er harry, hehe, ikke det at det nødvendigvis er noe galt at noe er harry men..

Skrevet

Holder en knapp på hvitt jeg:-) Synes sort blir veldig hardt, samt at man kanskje blir fort lei....

Skrevet

Hører på meg selv og går for sort jeg hehe.

Elr kanskje du litt lengre opp her som mente mørk grå. Venninnen min skal på visningen i kveld, får høre hennes dom ;)

Skrevet

hvitt krever mye vedlikehold....spesiellt hvis du har små barn.

Sort er mer classy :)

Skrevet

Har 2 små med skittne fingrer så regner med trappen blir grå av skitt snart likevel, derfor sort hehe

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...