Willy Wonka Skrevet 28. april 2008 #1 Skrevet 28. april 2008 Gutten min er snart 7 mnd... Det har vært helt ok å ligge på gulvet når jeg har støvsuget frem til nå... Nå synes han den plutselig er blitt kjempe skummel... flere som har opplevd dette???
Poteto Skrevet 28. april 2008 #2 Skrevet 28. april 2008 hehe, har det nett sånn som deg.. sltisomt.. hun er nå 9 mnd og er fortsatt redd..
Moi 32 Skrevet 28. april 2008 #3 Skrevet 28. april 2008 Samme skjedde her. Da gjorde jeg det samme jeg gjør med alt som er skummelt(også folk han blir redd for): tar han godt og tett på armen og sier "se, der/det er.... Er ikke den fin/stor/spennende/rød osv". Og sånn prater jeg med trygg og rolig stemme, går rolig, men bestemt bort, tar på og viser at det er trygt. Så strekker han fram hånda når han er trygg, tar på, ser på meg, sier noen ord("eh?"), og så er alt fint. Nå kommer han "løpende"(raskt krypende) hver gang han hører støvsugeren, dilter etter og vil helst henge på slep etter den! Når den ligger i gangen er han stadig ute og plukker og leker med den.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå