Grateful mom Skrevet 28. april 2008 #1 Skrevet 28. april 2008 Veide meg i dag... Har gått opp 17 kg og er 36+4 på vei. Men fatter ikke hvor disse kiloene er hen?!?!? Greit nok på magen, men bare bitte litt ekstra på lår og armer. Ligger akkurat på symfysemålet, og får beskjed fra folk rundt meg at jeg ikke har sååå stor mage, og at det kun er magen som er blitt større. Har også litt vann i kroppen (0-1 på helsekortet) Men hvor er disse kiloene hen? Føler jeg burde vært mye større i henhold til antall kilo... Fler som lurer?
Mamma til Leon Aleksander<3 Skrevet 28. april 2008 #2 Skrevet 28. april 2008 Akkurat det lurer jeg litt på selv!
reekleim *fødeklar* Skrevet 28. april 2008 #3 Skrevet 28. april 2008 lurer jeg og men har litt pent plassert 1 kg i vært bryst. hahahahahaha (hadde omtrent ikke pupper før så dette er morro
Grateful mom Skrevet 28. april 2008 Forfatter #4 Skrevet 28. april 2008 Ja håper det er litt der også ja! Eller, jeg VET at noe har lagt seg der, men ikke så mye som 1 kg i hver, hehe.. Hadde c-cup fra før, så det holder nå for å si det sånn! Får håpe det ikke blir så veldig mye ekstra de siste ukene nå...
marinas skatt Skrevet 28. april 2008 #5 Skrevet 28. april 2008 Har det på samme måte...... Gått opp 14 kilo og er nå 3 dager på overtid , symfysemålet ligger akkurat på den røde streken og har gjort det hele veien. Kjøpte en mamma bukse i dongeri i september og den bruker jeg enda. Jeg får hele tiden komentarer på at jeg har så liten mage , men jeg er høy da , nesten 1,80. Jeg har stort sett bare mage og pupper. - Og blir puppene større nå så må jeg kjøpe fallskjerm! Har gått fra 75 C cup til 80 E cup , må sikkert opp i F cup når melka kommer for fullt :-(
Smånetta 14.mai Skrevet 28. april 2008 #6 Skrevet 28. april 2008 Ja. 16 kilo opp, 38+0. Tror det ser ut som det ligger litt nederst på ryggen og rundt hofta. Har litt vann, også er det nok litt i puppene. Har gått fra b- cup til å sprenge d-cupen. Lurer på hvordan det blir når jeg får melk... Det er jo også noen kilo inni magen: 1 liter fostervann, 3 kilo baby, 500 g morkake, ekstra blod i kroppen er vel ca en kilo. Men fortsatt en del å plassere, da.
mer76 Skrevet 28. april 2008 #7 Skrevet 28. april 2008 Jeg har også gått opp rundt 17 kg, men syns ikke jeg har blitt tjukk. Tror kiloene har fordelt seg litt overalt: Armer, rygg og alle andre steder. Føler at jeg har gått opp en eller to størrelser uten at kroppsfasongen er totalt forandret. Er jo bra at kiloene er jevnt fordelt da og at man ikke har fått alt i ansiktet f.eks. ;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå