Gå til innhold

Ang hvitløk..tar dere hensyn?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi er veldig glad i hvitløk her hjemme.Selv om jeg skal i selskaper,jobb,lege eller tannlege så bryr jeg meg ikke om at jeg har spist hvitløk.Tar dere hensyn?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, det gjør jeg ikke:) Spiser det jeg vil, når jeg vil uansett om jeg skal noe:)

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Ja, jeg tar hensyn. Hadde aldri klart og spise masse hvitløk om jeg visste at jeg skulle til tannlegen i morgen :) Hvitløkånde er ikke spes deilig, så om jeg spiser det, så må gubben gjør det og :) hehe

Skrevet

Nei, det gjør jeg ikke. Men nå er det vel mer vanlig at flere spiser det også da, så det er ikke så merkbart som før tror jeg.

Skrevet

Nope, men jeg bor i midtoesten da saa er nok ikke den eneste som har spist hvitloek naar jeg beveger meg ut paa gatene :)

Skrevet

Nope!

Det er alt for godt til at man kan ta hensyn til det;)

Men av respekt for min kjære lager jeg ikke hvitløksbaguette når han er hjemme

Skrevet

vel, min kjære tåler ikke løk, så har ikek så mye hvitløk/løk her hjemme da..

men liker godt hvitløk jeg, og spiser det mye når vi er borte, elelr bruker det som ekstra krydder på min mat da...

men ja, tar hensyn. sånn er jeg bare.

men når jeg lukter noen har spist hvitløk, så drømmer jeg meg bare bort i hva for noe godt de har spist da... og blir sulten....

men skjønner at noen ikke liker den lukta, og det bør vi respektere. jeg liker jo ikke å være i nærheten av folk som lukter røyk. det er jo det samme. begge deler lukter jo!

Skrevet

Absolutt ikke! vi bruker mye fersk hvitløk i maten istedenfor krydder, om folk synes det er plagsomt så får det være deres problem :)

Personlig plager det meg ikke når folk har spist hvitløk, synes ikke de får dårlig ånde.

Da er det værre med folk som røyker for eks, eller drikker mye kaffe..

Skrevet

Nei. Er det noen andre enn gamle tanter på landet som fremdeles reagerer?

Skrevet

JEg spiser ikke hvitløk før jeg drar på jobb.

Men det er også eneste tilfellet, og siden jeg nå snart påbegynner min andre mammaperm uten å ha jobbet noe spes vil vel svaret bli nei.

Men som servitør, bartender og dørvakt så gjør man seg best uten hvitløksånden oppi nesa på de drita gjestene...

Skrevet

Ble så onnspirert av denne tråden, at jeg spiser hvitløks baguette nå;)

Skrevet

Ja, tar hensyn dersom vi skal i selskap o.l. Men legen driter jeg i.

Skrevet

Tenker ikke på det til hverdags nei. Men om jeg skal til tannlegen dagen etter så unngår jeg de store hvitløkmåltidene. Er hos tannlegen maks en gang i året, så det skal jeg klare. Spiser kanskje ikke masse hvitløk om jeg skal på jobbintervju dagen etter heller

Skrevet

onnspirert=innspirert

haha:)

Skrevet

Nei jeg gjør ikke det. Trodde det var så vanlig med hvitløk etterhvert at folk hadde sluttet å reagere...

Skrevet

Spiser hvitløk når de passer meg, men unntak av når jeg skal til tannlegen, spiser ikke aioli til lunsj da...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...