Gjest Sekretøsa Skrevet 28. april 2008 #1 Skrevet 28. april 2008 Han er 8 mnd (snart), og har vært snørrete og hosta siden dag 1, men det er jo ingen som vil gjøre noe med det... Men nå den siste uka, så har han fått en skikkelig tørrhoste, og det høres ut som om han hoster opp alt av innvoller stakkar. Håper de for guds skyld kan gi han noe nå, så han får sove på natta. Andre som har hatt dette med sine små?
Min *lille* prins*er stor* Skrevet 28. april 2008 #2 Skrevet 28. april 2008 Trollungen min er nettopp blitt frisk:) Hostet masse, dårlig matlyst, men ikke feber
Gjest Sekretøsa Skrevet 28. april 2008 #3 Skrevet 28. april 2008 Det hørtes befriende ut med friske barn... jeg har ikke hatt det siden sommeren 2005... Han var ordentlig syk her for et par uker siden, med masse feber, dårlig matlyst, dårlig almenntilstand, and so on. Men legen ville ikke gjøre noe da heller :S Men nå lurer jeg på om det har satt seg skikkelig, for han har aldri hosta på natta før, men det gjør han nå... Jaja, får håpe han får no hostesaft som faktisk virker!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå