Gå til innhold

Begynner på nytt=) noen andre og?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Idag er det 0 TR, så da eg vi på sak igjen. Lurer virkelig på om jeg skal kjøpe meg eggløsningstest :) ha veldig lyst på det. så kansje vi stikker innom apoteket i dag=D

Håper vi klare å klaffe dette gangen, men ble spådd om at jeg blir gravid august/september.. Ble litt deppa for det..

Å en ting, vi ble spådd på å få en gutt.. har ikke noe i mot det!

Men typen min har 3 brødre, og moren er død. Så vi jeg ønske jeg skal gi han en liten jente.. Men kommer det en gutt. Er jeg like glad=D

Noen andre og som begynner på nytt?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er ferdig men mensen idag....:)

Hadde første dag onsdag 23.april.

Vet jeg ikke har el før dag 17, men det kan ha forandret seg siden dette er første ordentlige pp etter sa.

Jeg er og blitt spådd, gravid i juli med ei jente...:-) Håper å være noen måneder på vei i juli da...he he.

ho spådama sa også at jeg kom til å få en gutt etter det..:-)

Skrevet

så kjekt.. men eg lure på om de bruker Gammelt kinesisk fødselskart.... ell eg vetshe eg=P

Skrevet

Samme her siste dag mens i dag, hadde første 23. Har el igjen 19 mai, har 40 dagers syklus! Lykke til folkens.

Skrevet

Lykke til=D

Nettopp vert å skaft meg eggløsningstester (7stk) =D

Skrevet

fekk besøk av tr på lørdag så om ei lita uke er vi klar for prøving igjen:)dette blir første ontlige pp etter sa i slutten av mars... hm dette blir spennande..eg lurer på å bruke tempe metoden eg da:)

Skrevet

Ja, bare at det ikke blir på nytt, men første pp :) Har el engang rundt den 7 mai. Har kjøpt el-tester, kan nesten ikke vente til rundt den 23 mai for å se om vi har fått det til ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...