Gå til innhold

Nå har høyre hånden min dovnet heeelt bort...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Før gjaldt dette bare på natten, men de tre siste dagen har følelsen i fingrene vært helt borte, samt at hele hånden mister følelsen titt og ofte gjennom hele dagen.. Det er så ekkelt, vondt å skrive, vondt å bruke hånden etc.... Drittt.....

Fler som har det sånn? Og hva gjør dere evt for dette?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har det sånn. Har ikke gjort noe med det denn gangen uten å irritere meg såklart. Men når jeg ventet 2:a barnet mitt så hadde jeg det med sånn fast da en en så intens smerte i fingrene om natta att jeg gråt meg igjennom var natt de siste 10 ukene. Da gikk jeg til fysio før massage av nakke, skuldrer, albue, dette fikk igang blodsirkulasjonen og bidrog til att det gjorde like vondt på dagen som på natten...fyy så vont så nå føler jeg meg heldig som bare har mistet følelsen og en så lenge (pepper, pepper) ikke har så kjempe vont. Dette var vel ikke til så stor hjelp men nå vet du at du ikke er den eneste som har det sånn. Allt dette kommer vel av at vi er hovne og stive i ledd og muskler sånn at det blir før dårlig sirkulasjon. Lykke til!

Skrevet

FYTTI ARG!!!! jeg er jo så møkkalei og!! Men som du sier-godt å vite at det ikke bare er meg.. Er i uke 33 så dette kan jo vare evigheter til... hvorlangt er du på vei? Og ble det helt borte rett etter fødsel sist du hadde det sånn?

Skrevet

jeg er i uke 30 nå så laange uker kvar med dette, men som en liten trøst så var det borte 1 dag etter fødsel. Hahahaha når jeg hadde pressri så presset jeg og i pausene viftet jeg på handen og skrek aj aj aj mina fingrar...hahahaha men andre ord så var fingrene bra mye verre en fødseln...hahaha

Skrevet

Hehehehhe... Moro!Synes jeg ser deg... Sitter å vifter med fingre jeg og.. Men det er uansett godt å vite at det slipper opp rett etter fødsel:) Thanks:)

Skrevet

Bare hyggelig og lykke til!!! :)

Skrevet

Fingrene mine "virker" heller ikke. Hadde det samme i sist svangerskap. Det gikk heldigvis fort over etter fødselen.

Men - denne gangen tar jeg akkupunktur og det hjelper litt. Jeg er iallefall ikke like gale som sist gang.

Skrevet

Jeg har også tatt akupunktur. Tok siste gang på fredag,og etter dette er de totalt visnet bort. Skal tilbake ikveld og ta litt mer.. Tenker at det blir verre før bedring..Får håpe det stemmer....:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...