Liza-76 Skrevet 28. april 2008 #1 Skrevet 28. april 2008 Første gang ble jeg gravid på første forsøk, fikk en nydelig liten gutt i 2002. Ventet noen år før vi var klare for en baby igjen, men nå har vi prøvd et år.... Andre som prøver å lage en lillebror eller lillesøster??
Mikkemafian Skrevet 28. april 2008 #2 Skrevet 28. april 2008 Har ikke prøvd lenge, har nettopp kommet i gang faktisk, men det er fordi snuppa bare er 7 mnd. Men vi prøvde leeenge på nr 1, så vi ser ingen grunn til å vente denne gangen... Lykke til. Håper det klaffer snart:)
Lady82 - 3pp Skrevet 28. april 2008 #3 Skrevet 28. april 2008 Jaaaa..Har ikke brukt prevensjon på noen år, men forsatt ikke gravid..Så har begynt å regne litt når forventet EL kommer.. Har endelig fått normal mens igjen de 2 siste mnd..Etter fødselen i 2003 har jeg blødd i 2 til 3 uker ved hver mens, så legen sa at jeg mest sannsynlig hadde eggløsning samtidig som mens. Er nok derfor det ikke har gått til nå..Men nå håper vi..Er 2 dager over IKM i dag, teste lørdag men fikk da bare en svaaaak skyggestrek på cb..Den skal kanskje være der, ikke vet jeg Har en gutt på 4år som så gjerne vil ha baby..Spør ofte hvorfor ikke vi får baby, er litt sårt så håper inderlig en spire snart kan vokse i min mage
Dotten Skrevet 28. april 2008 #4 Skrevet 28. april 2008 Ja....! Snuppa satt på 4-5. pp, men nå er vi i 22. pp med nr. 2... Grrrr. Lykke til, og håper spirene sitter som støpt før sommeren
Liza-76 Skrevet 28. april 2008 Forfatter #5 Skrevet 28. april 2008 Hei Lady82! Ser jo ut som det er håp for dere nå da! Krysser fingrene for deg! Min gutt spurte veldig om ikke jeg snart skulle få en baby i magen da han var 2, 3 og 4 år. Nå tror jeg han har gitt opp litt... Men for noen dager siden, snakket vi om at han skal slutte i barnehagen snart og om at det ble litt trist (Han har en fantastisk barnehage!). Da sa han; Da kan du jo bare lage deg en baby, Mamma, så kan jeg være med når du skal hente han i barnehagen! Enkelt og greit, ja!
Liza-76 Skrevet 28. april 2008 Forfatter #6 Skrevet 28. april 2008 Hei Dotten! Uff, det var lenge! Vært til noen utredning, da? Noen ganger vurdert å droppe hele prøvinga? Du høres så opptimistisk ut, så bra! Håper magen din begynner å vokse ila sommeren!
Liza-76 Skrevet 28. april 2008 Forfatter #7 Skrevet 28. april 2008 Hei Trilletralle! Sikkert lurt å begynne tidlig nå da! Krysser fingrene for at det går raskere enn sist for dere!
¤mamma¤ Skrevet 28. april 2008 #8 Skrevet 28. april 2008 Vi har prøvd siden januar 08. Ble da gravid på 1pp (tok ut hormonspiral), men mistet den lille i uke 9 i MA. Så nå prøver vi igjen...hadde termin i oktober. Har blitt spådd gravid nå av 4 stk inne på spå forumet- så håper det er noe i det. Hadde EL for en uke siden.
Liza-76 Skrevet 28. april 2008 Forfatter #9 Skrevet 28. april 2008 Så trist at du mistet den lille! Det høres veldig tøft ut. Jeg har heldigvis ikke opplevd noe sånt. Hadde dere prøvd lenge før du ble gravid da? Barn fra før? Hva spådde de da? Ønsker deg lykke til!
Mikkemafian Skrevet 28. april 2008 #10 Skrevet 28. april 2008 Har stor tro på det foreløpig, men så er vi nettopp startet, da:) ¤tenke masse positive tanker¤ Skal tenke litt positivt for deg også!!!
*Lykkeliten* Skrevet 29. april 2008 #12 Skrevet 29. april 2008 Har prøvd i 5 mnd nå, skal ikke klage for det er jo ikke så veldig lenge.. Men jeg begynner å bli utålmodig nå.. Med første gikk det 3 mnd før det klaffet.. =) Han er snart 2år. =) Lykke til alle sammen! =)
¤mamma¤ Skrevet 29. april 2008 #13 Skrevet 29. april 2008 Vi har en sønn fra før. Ble spådd at jeg er gravid nå av 4 forskjellige inne på spå-forum;) De hadde faktisk rett i januar også, da jeg ble gravid. Så jeg håper:)
Dotten Skrevet 29. april 2008 #14 Skrevet 29. april 2008 Hei igjen. Har ikke vært til utredning direkte. Men jeg har vært å sjekket meg, vanlig gu med innvendig ul, og alt så bra ut. Har også fått konstantert el med både ul og blodprøve. Vet ikke hvorfor spiren ikke vil sitte. Har ingen sa/ma... Snuppa vår er 2,5 år, så vi vet vi kan bli gravide! Men, om det ikke skjer noe om et par måneder, har jeg lyst å gi opp!!! Ev. søke om IVF eller noe! Masse lykke til til deg da
Liza-76 Skrevet 29. april 2008 Forfatter #15 Skrevet 29. april 2008 Hei Dotten! Jeg hadde bestilt time til lege for et par måneder siden for å sjekke meg litt, men avbestilte rett før.... Ble så opphengt i denne prøvinga at følelsene mine gikk i berg og dal-bane. Derfor var jeg veldig lite klar for å begynne utrednig og eventuelt behandling, det ville jo økt fokuset på baby-laging ennå mer... Er veldig imponert over de som prøver måned etter måned og holder motet oppe! Vi har iallefall bestemt oss for å slutte å telle dager og symptomer.... Og så skulle jeg egentlig holde meg borte fra BIM, da... Ikke lett! Særlig når det nærmer seg ikm... Så bra alt var i orden med deg, da, Dotten! Plutselig sitter nok spiren, skal du se!!! Lykke til!
90210 Skrevet 30. april 2008 #16 Skrevet 30. april 2008 Jeg trodde JEG hadde prøvd LENGE på nr 2, men har da bare prøvd siden mars 07. hmm huff.. er tungt.. Men les inlegget mitt "VET IKKE!?" så ser dere at jeg ærligtalt VET IKKE! hehe Jeg er sååå lei nå! Nå som jeg hadde lagt prøvinga på hylla så får jeg et snev av håp igjen.. sikkert bare for å få håpet knust igjen men men.. sånn er naturen.. jada så nå sitter jeg her med bein som vil løpe opp i taket! og knær som verker og vil trampe i gulvet!! huff nei nå må jeg legge meg før jeg bli spenna gærn!!! hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå