Gå til innhold

flere som klør seg gaaal på natta??

Anbefalte innlegg

Skrevet

åååå som det klør.. på leggene, bak knærne, armene, magen.. åååå.. skal til jordmor nå å ta det opp.. blir jo bedre når jeg smører inn med olje da.. men guud asså.. håper det ikke blir verre en hva det er nå...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

klør som faen på kveldingen, bak knær på armer innsiden av låra.....Heilt jævllig

Skrevet

Eg holde på å bli sprø....det klør så gruspmt. Skal til lege i dag... tror jeg sov en time i natt. Jeg hadde termin i går...

Nærmer dere dere termin?

Skrevet

Hufff asså. ja sovna etter maaange timer jeg også... har termin 17mai.. Slitsomt gitt...!!

Skrevet

men kan det ikke være sånn at viss kløen blir for voldsom, så skal man ikke gå over termin?

I Gro Nylander som bok står det at gallestuvning gir mye gallesyre i blodet, og kan være dårlig for barnet....jeg må få legen til å ta galle blodprøver i dag...vil ikke ta noen sjanser...hadde jo termin i går

Skrevet

klør så intenst at eg holder på å klikke..har termin på lørdag..har sjekka blodprøvene og de var helt fine...vet ikke mine arme råd...når jeg omsider sovna etpar timer drømte jeg at senga var full av små kryp..våkna opp med kloremerker og blod på sengetøy, truse og behå...h, hva skal jeg gjøre..gode råd tas imot med takk!!!

Skrevet

Kløen min har heldigvis roet seg litt siste uken. Jeg har funnet meg et kveldsrituale som hjelper litt... tar meg en laaang varm dusj, og smører inn hele kroppen med Decubal hodebunnskur for tørr og kløende hodebunn (kjøpes på apoteket), står med den på en stund før jeg skyller av med godt varmt vann. Etterpå, mens jeg fremdeles er våt i huden, så smører jeg hele kroppen med jordnøttolje før jeg klapper meg tørr.

Hvis jeg prøver å hoppe over dette og stupe til sengs en kveld ender jeg med å stå opp midt på natta for å gå i dusjen...

Kløe under fotsålene og inni hendene kan være tegn på farlig svangerskapskløe, og bør sjekkes av lege!

Skrevet

Ja da har jeg vært til jordmor:) skal til legen i morgen å ta galleprøver og div.. Jeg tror strekkmerkene mine har en stooor del for all kløinga.. men er jo ikke alle stedene det klør som det er strekkmerker da.. Men skal bli godt å få sjekka det opp.. prata også med søstra mi og hun anbefalte å kjøpe hydrokortisonsalve for å smøre der det klør som verst.. hun brukte det når hun var gravid.. ligger nok i slekta den derr kløinga...!! Jeg merker det jo mest om natta når jeg er slitn og oppmerksom på at det klør.. huff.. hehe..

Skrevet

klør og klør og klør.. spesielt på natta ja, våkner av og til med oppskrapa og blodige legger som jeg har klort i søvne... au..

Smører meg ofte med a-creme, og jeg kjenner den lindrer når det klør som værst.

Gjest Bjørnen Collargol*gravid*
Skrevet

jeg tok opp dette når jeg var på ullevål i dag for jeg også kløøøøøør....

SÅ i morgen skal jeg ta blodprøve på fastende mage for å sjekke bla gallesyra.... Jeg fikk resept på noen medisiner som skal hjelpe på kløen, er rød trekant på de så blir lite kjøring framover, men det er det verdt. Sover helt elendig for tiden. Har prøvd å bade i olje, men synes det funker lite :-(

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...