Tomtetroll Skrevet 28. april 2008 #1 Skrevet 28. april 2008 Ringte i morges fordi jeg har kastet opp alt jeg har spist og drukket siden fredag. Fikk beskjed om at hun måtte høre med legen om dem hadde tid til meg, eller om jeg bare skulle få resept på stikkpiller og ikke trengte komme inn til time. Og da skulle hun ringe meg tilbbake uansett fortløpende. Men har ikke hørt noe enda. Er helt uttørket, har som sagt kastet opp alt siden fredag. Prøvd å drikke en teskje vann hvert andre min, men det kommer bare opp etter et kvarter. Jeg spiser og drikker, for håper på å behole noe av det jeg putter i munnen selv om jeg kaster opp rett etterpå. Ringte også legevakten på lørdagskveld, de sa det ikke var alvorlig nok og at jeg måtte ringe legen min på mandag. De på kontoret ringte meg jo ikke opp igjen, og tlf tiden deres er stengt fra 11.00 til 12.30. Hva skal jeg gjøre? Skal jeg bare få mannen min til å kjøre meg bortover dit, skal jeg ringe den øyeblikkelighjelp -linja deres, eller skal jeg bare vente til 12.30? Har så vondt i hodet og er svimmel og slapp. Er skikkelig dehydrert, og er så vidt jeg klarer noenting. Har brukt et kvarter på å bare skrive dette :S Noen råd?
jente2008+septemberbaby2011 Skrevet 28. april 2008 #2 Skrevet 28. april 2008 Helt utrolig at det går an!! Hadde jeg vært deg, hadde jeg fått mannen min til å kjøre meg rett til sykehuset. Hvis det ikke er milevis unna da..? Det går jo ikke an å skal vente på å bli tatt alvorlig når det er tydelig at du trenger legehjelp umiddelbart! :-( Ellers kan dere jo bare dra bort til legekontoret, dette er jo ikke holdbart i det hele tatt. Håper du får hjelp! Masse lykke til, dette hørtes forferdelig ut! Klemmer!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå