Nyttårs barn Skrevet 28. april 2008 #1 Skrevet 28. april 2008 Hva består gaveønskene av mener jeg. Vi er begge "voksne" og har det meste, men regner med å lage ønskeliste noe annet blir vanskelig for gjestene. Kunne tenke meg ting vi virkelig får bruk for, ikke for mye nips og dill hvis dere skjønner...
Vannmann35 Skrevet 28. april 2008 #2 Skrevet 28. april 2008 Sjekk her http://bryllupsguiden.no/oslo/innhold.php?side=lesmer&id=40 Flere av mine ønsker er lagt ut der :-)
Fugl Phøniks Skrevet 28. april 2008 #3 Skrevet 28. april 2008 Vi ønsker oss: Flaggstang. Hønsehus En skikkelig bake kjøkkenmaskin ( til hvetebrødsdagene ;-)) Hardangerbestikk Spabehandling Klippekort på barnevakt Terassevarmer Vin Parafinlamper Teaterbilletter Samlivskurs
Mamman til Mari Skrevet 28. april 2008 #4 Skrevet 28. april 2008 Her er noe fra vår ønskeliste: Gavekort på Bohus Gavekort på lamper Gassgrill Gressklipper En serie med glass – 12 rødvin, hvitvin, cognac, brus/vann (Sentimento fra Hadeland) Gavekort på opplevelser Dekketallerkner til Bondemønster PP Påfyll til Bondemønster PP Penger til å bruke til huset….. (kjøpt nytt hus, flytter inn 1.aug.) Trillebår Dvd-spiller Lite stereoanlegg Kjele (mellomstor - skal skrive antall liter...) Stekepanne (vanlig str - skal skirve antall cm) Dørskilt Håndklær (ensfargede) Kosta boda glass + karaffel Salt- og pepperbøsse i Rosendahl Stelton brødvarmer/brødpose og kaffekanne
maya123 Skrevet 28. april 2008 #6 Skrevet 28. april 2008 Ønsker oss penger vi også. Begynner å ha det meste etter mange år som samboere, så vi fant ut at istedet for å ønske seg noe som blir glemt i boden, ønsker vi oss penger til å reise på en fin ferie som vi aldri har hatt råd til før, og evt. kjekt å ha noen kroner den dagen vi skal kjøpe oss hus.
Fantasiløs m/ 2 vakre gutter Skrevet 28. april 2008 #7 Skrevet 28. april 2008 Nei du må ikke finne på å ønske deg penger altså!!! Du får heller la være å gifte deg, så du får penger til dette huset!!! *Jadda, noen som er misunnelige eller?*
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå