MissAntrop Skrevet 28. april 2008 #1 Skrevet 28. april 2008 Noen som vet om Fame har tilbud eller om noen kan anbefale fotograf i Trondheim?
Milde Malurka Skrevet 28. april 2008 #2 Skrevet 28. april 2008 Fame er kjempedyrt. Kontakt Studio G, de har knøtteklubb, der får man gratis babyfotografering inkludert to bilder mot å komme tilbake ved 1.5-2 års alder for vanlig fotografering ( ca 1000 kr) Vi gjorde det, og ble kjempefint.
MissAntrop Skrevet 28. april 2008 Forfatter #3 Skrevet 28. april 2008 Hun er allerede 1 år, så da blir det litt for sent til knøtteklubb. Er det digitalfoto de tar der?
Gjest Skrevet 28. april 2008 #4 Skrevet 28. april 2008 Fame har gratis fotografering igjen nå (Link inne på babyverden.no) Men bildene hos de er rådyre! Må ha med ramme også fra de. Anbefaler deg å be om prisliste før du bestemmer deg
MissAntrop Skrevet 28. april 2008 Forfatter #5 Skrevet 28. april 2008 Tusen takk for tips! Hvor dyrt er rådyrt, vet du det?
Gjest Skrevet 28. april 2008 #6 Skrevet 28. april 2008 Jeg fikk høre her inne at det var rådyrt, og tenkte at det kommer vell helt ann på øyet som ser....... Sendte de en mail, og fikk prisliste, må bare si at det er virkelig rådyrt!! Er en stund siden jeg tittet på prislisten. Men summer som 5-6-7 tusen var ganske normalt..... Et lite bilde, i en vanlig ramme, kostet vell 1500-2000kr. (Etter min mening var rammen stygg også! Noe utgått i farge og fasong)
Hønemor&guttaboys Skrevet 28. april 2008 #7 Skrevet 28. april 2008 Flere av mine venner har vært på barnefotografering hos Fotograf Langø (på Heimdal), og er superfornøyde! http://www.fotograflango.no
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå