Gå til innhold

Vaginakuler!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei, legger inn for en fra anonymforum, men kan med hånden på hjertet si at jeg lurer selv også.. Erfaringer noen?:

Sånne vektkuler til å trene opp sjeden med, funker de?

Tenker på sånne smartballs fra kondomeriet. Er det noen som har prøvd de? Er det lettere å trene opp skjedemuskulaturen med disse enn med bare vanlige knipeøvelser?

Jeg tror ikke jeg gjør knipeøvelsene riktig, og jeg synes ikke de har hjulpet noe som helst, det virker nesten som de bare gjør ting verre. Kunne behøvd noe som virkelig hjalp!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg synes at de fungerer veldig godt. Smører dem godt inn med glidekrem så de skal bli virkelig vanskelig å holde, og holder så godt jeg kan til de kommer ut på tross av at jeg strammer. For min del så er kuler helt klart det beste å trene med. Gøy å ta tida for å se på fremgangen er det og=) Har ikke brukt dem etter at jeg ble gravid, men trente gjerne to ganger i uka tidligere.

Skrevet

Har bestillt fra alexi.com (no),det er 4 kuler,med ulik vekt.Fra 20 gr til 68 gr.

Hr ikke hatt tid til å bruke de mye (glemt av...),men merker at jeg trenger å trene ja.Vil tro det er god trening.

Skrevet

Jeg har forsøkt slike, men synes de er ekkle å bruke jeg.. De forsvinner lissom oppi der, og jeg får dem ikke ut igjen, hehe.. Dessuten så synes jeg det er ubehagelig, kjennes nesten vondt ut .....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...