Anonym bruker Skrevet 28. april 2008 #1 Skrevet 28. april 2008 har merkt at tissen til gutten min lukter litt av o til... noen mer som merkt dette`???
Milde Malurka Skrevet 28. april 2008 #2 Skrevet 28. april 2008 Ja det er vel normalt at det lukter litt. Vi vasker han med komresser med vann & asan, så er problemet løst.
KristineMed2Sønner<3 Skrevet 28. april 2008 #4 Skrevet 28. april 2008 Da burde du nok dra forhuden forsiktig bakover (bare litt altså) så ser du det er en del hvitt belegg der tenker jeg... Skyll forsiktig vekk, å dra forhuden tilbake igjen, så tenker jeg lukten blir borte:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå