Anonym bruker Skrevet 28. april 2008 #1 Skrevet 28. april 2008 Er det andre som opplevde at barnet ble gult etter at dere kom hjem? Vi var inn og ut for å måle gulfargen og fikk ikke behandling før dag 7, da først tok de blodprøve for sjekk av bilirubinen som var veldig høg.
KoneTilMannenMin Skrevet 28. april 2008 #2 Skrevet 28. april 2008 min var fødd i vecka 36 ocg var litt gul o fikk behandling på sykehuset men han var fortsatt litt gul ner vi kom hem också, var sån flera veckor..men det gikk over sen... er 11 uker nå o helt fin.
grolla Skrevet 28. april 2008 #3 Skrevet 28. april 2008 Ja! Og min ble ikke sjekket før det hadde gått rundt syv uker, på tross av at jeg tok kontakt med jordmor, helsestasjon og lege. Når den endelig ble målt, var den forhøyet, men ikke i den grad at det måtte behandles. Men han hadde vært ganske mye gulere enn dette tidligere. Uansett var han frisk og sulten hele veien, og det er vel det viktigste når det gjelder gulsot. Fikk deretter beskjed om å følge med på hudfargen, evt kontrollere bilirubinen senere. Men etter ca ni uker har han ikke vært særlig gul, så jeg regner med at han er bra nå.
KoneTilMannenMin Skrevet 28. april 2008 #4 Skrevet 28. april 2008 det er han helt sækert nå, spiser han godt o bajsar bra så kommer det ut ner han bajsar... så du kan nog bara slappa men att de ikke gjorde noe tidligare...jaja
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå