jente2008+septemberbaby2011 Skrevet 28. april 2008 #1 Skrevet 28. april 2008 .. av strekkmerker!! Og jeg som var såå fornøyd med kun det ENE lille over navelen.. men bare over natta, eller over de 2 siste dagene må det være, så har det kommet en del på nedre del av magen som åler seg oppover.. Forbaska altså.. er i uke 39 i morgen, trodde jeg skulle slippe :-) Men da beviser det bare at man aldri kan være sikker hvertfall, hehe..
Dubros Skrevet 28. april 2008 #2 Skrevet 28. april 2008 Hmm....jeg er 37 +1 og er strålende fornøyd med ikke ha fått noen på magen...ennå. Men nå tok du vekk litt av denne selvsikkerheten ifht å ikke få det...hehe..Her kan ingen være trygg skjønner jeg. Har fått noen på det ene brystet, men ikke noe ellers. AKkja...
jente2008+septemberbaby2011 Skrevet 28. april 2008 Forfatter #3 Skrevet 28. april 2008 Nei, jeg trodde faktisk jeg skulle slippe.. har aldri hatt strekkmerker før, og heller ikke min mor eller mormor har/hadde.. så jeg så for meg at dette skulle jeg glatt slippe unna. Men så feil kunne jeg ta. De er ikke kraftige heldigvis(i farge etc), men de er der! ;-) Får si som bestekompisen min sa en dag: "Litt svinn må du regne med!" :-D
skatten kom i mai :) Skrevet 28. april 2008 #4 Skrevet 28. april 2008 ikke for å skremme men har hørt om dem som får strekkmerkene etter fødsel også .. så man er vel aldri helt sikkre
Amazed..♫ 01.02.2012 ♫ Skrevet 28. april 2008 #5 Skrevet 28. april 2008 Jeg håpte jeg hadde mammas hud når jeg gikk gravid første gangen, hun har ingen strekkmerker i det hele tatt. Neida gitt, fra uke 32 og utover "sprakk det" for meg gitt.. men i dette svangerskapet har jeg ikke fått noen nye enda. De gamle er blitt lyse så hadde nok vert lett å se forskjellen på de og eventuelt nye.. men regner vel med det kommer. Tanta mi gikk og skrøt over at hun ikke hadde fått et eneste strekkmerke, men hun sprakk under fødselen hun, så hun fikk like mye på de timene hun var i fødsel som jeg fikk i hele svangerskapet
Mops7 Skrevet 28. april 2008 #6 Skrevet 28. april 2008 Jeg har ei venninne som fikk strekkmerkene under fødselen, så sikker kan man aldri være nei:) jeg er av de veldig heldige som har dem ALLE veier. Bryster, lår, mage.. SUKK!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå