sissy82 Skrevet 28. april 2008 #1 Skrevet 28. april 2008 hei er ofte på toalettet mange ganger ser det ut som om det ikke er urin som kommer men vann. og det lukter mange ganger ikke noe av det....kan det være fostervann som lekker??? jeg er i uke 35 nå ....har en del smerter men de er ikke regelmessig. ...og når jeg er på toalettet så føles det som om jeg må bæsje men kommer ikke noe da heller og får skikkelig smerter etter det.... har hatt det slik noen dager nå. håper noen kan gi meg noe smart svar..
Amazed..♫ 01.02.2012 ♫ Skrevet 28. april 2008 #2 Skrevet 28. april 2008 Ring føden og be om å få komme inn på sjekk. Ta på deg et bind så de kan sjekke denne væsken som kommer ut. Er ikke alltid det lukter av urinen, men fostervann skal vel lukte litt søtlig / kvalmende? De tok vannet mitt på sykehuset på 8 cm åpning, så må helt ærlig si at jeg ikke akkurat har "kjent lukta", var liksom litt opptatt akkurat da.. hehe Da min fødsel startet løp jeg også på do i ett kjør, med menssmerter og trykketrang. Lykke til
*Super*Mamman* Skrevet 28. april 2008 #3 Skrevet 28. april 2008 Hvis det kommer kun når du er på toalettet så er det urin.. Er det fostervann vil det lekke utenom taolettbesøkene også... Hvis det gjør det bør du ringe føden og få det sjekket.. Er hodet festet? Hvis ikke bør du være ekstra obs! Lykke til:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå