Gå til innhold

Noen som har vært i euro disney i Paris?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lurer på å dra dit i sommer, er det lurt å få et reisebyrå til å ordne med et pakketilbud? Hvor mye må man regne med at det vil koste for en familie på 4, hvor minsten er nesten 3 år?

:o)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvor mange dager bør man være der forresten?

Noen? :o)

Skrevet

Vi var der i 2006. Svigermor spanderte i anledning 60 års dagen så pris må du ikke spørre meg om. Pengene går fort:) Jeg ville minimum dratt tors til søndag. Dere trenger ivertfall 2 dager i parken. Vi bodde i et hotel like ved parken og det kan anbefales. Utrolig barnevennlig og ungene storkoste seg. Sjekk om det er noen pakketilbud rundt omkring.

Skrevet

Takk for svar. Hvor gammel var din yngste da? Lurer på om det hadde vært bedre å ventet til hun var nesten 4 år?

Skrevet

Vi var der i oktober 06. da var det kampanje i høstferien. Vi bodde på hotell i parken med billetter inkludert. Husker ikke pris, men det var mer enn overkommelig! -Nå reiste vi uten barn, da. Men vi ordnet det selv på nettsidene deres. Enkelt og greit :-) Det var uten flybilletter, men det er så mange billige flybilletter om du ser de rette plassene. -lykke til!

Skrevet

johanne var vel akkurat fylt 2 år og sunniva var vel 8 uker hehehe. Johanne syntes det var stor stas, men ville nok hatt enda mere glede av det nå.

Skrevet

Hei! Jeg har bodd i Paris og har vært der 2 ganger; en gang som 17 åring og en gang som 25 åring, men faktisk aldri med barn. Vil anbefale minst 2 dager i parken for å få med dere alt. Tror ikke minsten på 3 år vil få med seg så mange attraksjoner, men det er sikkert gøy å bare være der for han også. Dere kan få mange gode pakketilbud gjennom et reisebyrå, og siden dere har med dere barn kan det sikkert være lurt å ordne hotell i nærheten av parken. Må bare si at selve parken ligger i Marne-la-Vallee, og det er et nitrist sted. Ikke så mye annet spennende der enn Disneyland Paris. Man kan også bo i Paris og ta hurtigtog til Marne-la-Vallee. Tar ca en halvtime- 40 min fra Paris.

Har blitt ganske dyrt med Disneyland pga forholdsvis dyr Euro. Husker faktisk ikke hva jeg betalte sist jeg var der, men reagerte på at prisen var ganske stiv. Tror ikke hoteller i Marne-la-Vallee er så veldig dyrt siden det ligger et stykke fra Paris. Ville som sagt hørt med et reisebyrå.

Lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...