Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sett søppelbøtta opp på en krakk dersom dere har varmekabler på badet. Det lukter ikke lenger død og gjærete bleier når du løfter på lokket. Det danner seg nemlig kondens i bøtta når den står å "koker" på gulvet.

Vi bruker ikke engang bleiebøtta pga uforholdsmessig dyre poser, men en vanlig liten søppelbøtte som vi tømmer daglig.

Så enkelt, så genialt : )

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har en Angelcare bøtte, som jeg fikk gratis på Reflex. Men har brukt opp refillene, og fant ut at det kostet veldig mye å kjøpe nye. Fikk tips av en veninne om å ikke bruke de, kun ta en vanlig pose nederst. Det har jeg gjort, tar bleiene oppi på samme måte som om det var refill der. Tømmer hver 3 dag ca, står på varmekabler og lukter nesten ikke....

 

Vasker også bøtten engang i uken når jeg vasker badet.

 

Nå skal det legges til at min sønn bæsjer veldig lite, og hvis han gjør det er det ikke så veldig mye.

Skrevet

jeg har angelcare sin å den står på varmekabler men merker ingenting likevel jeg... ;)

Skrevet

Et annet tips: Hundeposer er utmerkede å pakke bleier i. Og mye billigere enn refill til bleiebøtta ;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...