mamma&urokråka Skrevet 28. april 2008 #1 Skrevet 28. april 2008 Burde vel egentlig skrevet på livssynsdebatten, men der er det jo så stille. Skjer nesten aldri noe der. Lurer på om noen har lest bøkene og hva du i så fall syns om dem?
røre-røre og lille umulius Skrevet 28. april 2008 #2 Skrevet 28. april 2008 Ja,den har jeg lest.Begge to faktisk og den ga meg et annet syn paa verden. Vel,kanskje ikke et annet syn,men et mer videre syn. Alt trenger ikke vere slik vi har lert opp igjennom livet gjennom kristendomstimene ol. Det er faktisk lov til aa tenke selv og aa finne sitt egen syn paa verden,livet,doden og etter doden. Meget gode boker og god lesning.Annbefales og ver da oppmerksom paa at det blir noen dager med fundering for det snur litt opp/ned paa livssynet til de fleste.
mamma&urokråka Skrevet 28. april 2008 Forfatter #3 Skrevet 28. april 2008 hihi. samboeren min vil ikke lese dem for han ikke tror at det kan være gud som prater til han. når jeg sier "det kan hende han bare kaller sin inspirasjon for gud" så sier jaa, kanskje jeg skal lese dem da, ok? det finnes forresten 3 bøker..
Gjest Odin ♥ Tiril_min♥ Skrevet 28. april 2008 #4 Skrevet 28. april 2008 E har lest dem, helt ok. Liker mye bedre f.eks: Lisa Williams sin bok og Marion Dampier-Jeans`s sine bøker:) Etter de har e fått et helt nytt syn på verden og på livet etter døden. Helt fantastiske bøker:)
mamma&urokråka Skrevet 28. april 2008 Forfatter #5 Skrevet 28. april 2008 de har jeg aldri hørt om jeg. er det noe av samme greia..? eller hva handler de om?
røre-røre og lille umulius Skrevet 28. april 2008 #6 Skrevet 28. april 2008 De har jeg heller ikke lest,men hort om begge personene. Navnene er notert og kjopes inn saa fort jeg er hjemme igjen.
mamma&urokråka Skrevet 28. april 2008 Forfatter #7 Skrevet 28. april 2008 har du forresten en link til hjemmeside eller ligende?
Gjest Odin ♥ Tiril_min♥ Skrevet 28. april 2008 #8 Skrevet 28. april 2008 http://www.mariondampier-jeans.com/DK-kalender.htm www.lisawilliamsmedium.com =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå