Gå til innhold

slimproppen eller bare sperm...?

Anbefalte innlegg

Skrevet

6 dager til termin, og prøvde sex for hundrede gang i går. I dag kom det en ganske stor slimklatt da jeg tørka meg. ( har sikkert vært på do og tørket meg 5 ganger før etter sexen, men så ikke noe da.)

Kan det være slimproppen, eller er det "bare" sæd...?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det kan det jo være, var det noe farge på det da? Slimproppen har ofte litt blodspor.

Skrevet

slimproppen er av en helt annen konsistens og kan ikke forveksles med sæd. Når slimproppen går, er det få som er i tvil om det er den eller ei...

Skrevet

bare sånn gulgrønt. var egentlig for tykt til å være sæd, synes jeg. har jo hatt sex endel ganger i det siste, og det har ikke kommet ut sånn før.

forrige gang var det blodsppor i slimproppen, men det trenger det ikke være. ikke alltid den er så lett å gjenkjenne heller, siden det er ganske forskjellig på folk...

Skrevet

jeg syns du burde ta kontakt med JM/Legen din og fortelle dette, så de kan sjekke hva det kan være.

høres skikkelig dumt ut,

men mamma sa til meg at barnets bek kan komme ut

hvis slimproppen har gått og da kan det være en grønaktig farge på utfloden.

skader aldri å spør noen som kan det faglige :)

Skrevet

barenbek er vel å ta litt hardt i ? Ingenting som kommer igjennom hinna til fostervannet.

Men jeg har også hatt litt gulgrønt slim i forbindelse med sex og nå i det siste har det kommet selv om jeg ikke har hatt sex. Termin om 1 uke så begynner å bli litt utålmodig, hehe :-) Har hørt at slimproppen kan gå litt og litt over tid? Stemmer det?

Skrevet

er ikke bekymra, så jeg kommer nok ikke til å ringe noe JM. Tror ganske sikkert det er slimproppen. Har kommet mer i ettermiddag...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...