snart tobarns Skrevet 28. april 2008 #1 Skrevet 28. april 2008 6 dager til termin, og prøvde sex for hundrede gang i går. I dag kom det en ganske stor slimklatt da jeg tørka meg. ( har sikkert vært på do og tørket meg 5 ganger før etter sexen, men så ikke noe da.) Kan det være slimproppen, eller er det "bare" sæd...?
nomiha, lykkelig 3-barnsmor:) Skrevet 28. april 2008 #2 Skrevet 28. april 2008 Det kan det jo være, var det noe farge på det da? Slimproppen har ofte litt blodspor.
indianerjenta Skrevet 28. april 2008 #3 Skrevet 28. april 2008 slimproppen er av en helt annen konsistens og kan ikke forveksles med sæd. Når slimproppen går, er det få som er i tvil om det er den eller ei...
snart tobarns Skrevet 28. april 2008 Forfatter #4 Skrevet 28. april 2008 bare sånn gulgrønt. var egentlig for tykt til å være sæd, synes jeg. har jo hatt sex endel ganger i det siste, og det har ikke kommet ut sånn før. forrige gang var det blodsppor i slimproppen, men det trenger det ikke være. ikke alltid den er så lett å gjenkjenne heller, siden det er ganske forskjellig på folk...
Kelly mams Skrevet 28. april 2008 #5 Skrevet 28. april 2008 jeg syns du burde ta kontakt med JM/Legen din og fortelle dette, så de kan sjekke hva det kan være. høres skikkelig dumt ut, men mamma sa til meg at barnets bek kan komme ut hvis slimproppen har gått og da kan det være en grønaktig farge på utfloden. skader aldri å spør noen som kan det faglige
pantegi Skrevet 28. april 2008 #6 Skrevet 28. april 2008 barenbek er vel å ta litt hardt i ? Ingenting som kommer igjennom hinna til fostervannet. Men jeg har også hatt litt gulgrønt slim i forbindelse med sex og nå i det siste har det kommet selv om jeg ikke har hatt sex. Termin om 1 uke så begynner å bli litt utålmodig, hehe :-) Har hørt at slimproppen kan gå litt og litt over tid? Stemmer det?
snart tobarns Skrevet 28. april 2008 Forfatter #7 Skrevet 28. april 2008 er ikke bekymra, så jeg kommer nok ikke til å ringe noe JM. Tror ganske sikkert det er slimproppen. Har kommet mer i ettermiddag...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå