Gå til innhold

Han er flink å hjelpe til, men...

Anbefalte innlegg

Gjest Gul stjerne
Skrevet

Kjæresten min vasker flaskene til babyen for dårlig. Smokkene blir ikke blanke og rene, og han er ikke særlig nøye med å skylle godt heller. Neon ganger er sitter det melkerester igjen.

Det som er saken er at han er flink med ungen og flink til husarbeide, og jeg ønsker ikke kritisere ham og pirke i detljer.

Men flaskene til ungen synes jeg er viktig at blir rene, det er tross alt maten hans.

Jeg har påpekt at flaskene kunne vært vasket mer nøye, og begrunnet med hygiene, bakterier osv.

"Ja", sier han, "jeg hører hva du sier". Men det blir ikke bedre.

Og nå kjenner jeg at jeg blir skikkelig irritert, har lyst å kjefte og si at det tross alt er ungen hans sin mat det dreier seg om, og da kan det for faen ikke være så vanskelig å vaske flaskene skikkelig!

Noen tips til hvordan nå fram til en stapeis, før jeg eksploderer...!

(og ja, jeg er nok litt sliten og hormonell om dagen, men likevel.)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du kan jo prøve å servere ham mat på ikke helt rene tallerkner, gi ham glss med litt melkerester i, hvis han er heeelt håpløs...

Skrevet

Mitt tips er at du vasker flaskene selv.Da slipper du å bekymre deg om melkerester og sånt.'

Skjønner jo du vil at det skal gå inn til han da.Men det gjør det jo tydeligvis ikke.

Og da slipper du å gå å være irritert også.

Vet hvordan det er å gå irritere seg ;)

Skrevet

Det med å ha reine flasker er jo veldig viktig! Kanskje du kan få helsesøster til å snakke med han så han skjønner kor viktig det er?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...