Gå til innhold

Pappaen "sjalu" på barna?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ikke til å stikke under en stol at mamma blir veldig glad i og oppslukt av sine babyer/barn. Og når man etterhvert har 3 barn blir det mye fokus på barnas ve og vel fra tidlig morgen til sent på kveld. Det starter med minsten som våkner klokka 06:00, og så legges den eldste klokka 21:00-21:30.

Selv om pappaen også elsker sine barn føler han at mor ikke har så mye tid til kjærlighet/kjærestetid (i hans hode det samme som sex) lenger. Jeg skal innrømme at å finne tid til bare mor og far og pleie sexlivet er svært vanskelig. Med mintemann på 10 mnd og fortsatt amming er ei heller sexlysten til stede hos mammaen.

Jeg syns ikke det er noe problem, men plages av at min mann "syter" over manglende sexliv. Jeg føler at han gladelig ville hatt et mindre antall barn bare han fikk mer tid sammen med sin kone. Det er leit syns jeg. Noen som har det på samme måte?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja! Har det på akkurat samme måte! Og vi har bare to barn! Han klager og syter over at han ikke får nok sex, vi har det minst to ganger i uka og det synst jeg er mer enn nok. Minstemann er 8 mnd og er veldig mye våken om natta og når han kommer hjem fra jobb sovner han på sofaen med en gang så jeg får ikke kvile middag og da er det jo klart at jeg bare vil sove når ungene er i seng! Har prøvd å si dette til han at det hadde hjelpt å latt meg sove middag av og til og hjelpe meg mye mer når han er hjemme, men det hjelper ikke.

Det verste er at han har ikke lyst på en til baby bare fordi da får han ikke mye sex når jeg er gravid og nesten ingenting i mnd etter. Er tydelig at sex er viktigere enn unger ja. :(

Skrevet

HI her;

Merkelige mannfolk! Min også sa at han egentlig bare ønsket førstemann, de to neste har jeg "forhandlet" meg frem til. Ja, den siste er IVF-barn så den var mannen i alle fall sikker på vi ikke fikk!

Min mann slipper ikke til så ofte nå i ammetiden, men så har vi jo en gutt på 10 år i huset som har ører og øyne med seg hele tiden. Jeg sier det til mannen min - vi har hatt 2 alenenetter på 10 år - og når passer det da med sex??

Dessuten kan han ikke skille mellom sex og kjærlighet....hvor jeg syns sitnevnte er så absolutt viktigst!

Skrevet

kan eg få spørre ka et IFV-barn er?

Skrevet

IVF- in vitro fertilisering = prøverørsbefruktning (assistert befruktning)

Skrevet

Ja enig! Her er det sånn at eneste gangene når han viser kjærlighet og gjør fine ting for meg, er når han er ute etter et ligg. Får han det ikke blir han pottesur og går og legger seg i senga og furter og så er den kvelden ødelagt. Dessuten er det vanskelig å tenne på han når jeg vet hvordan han blir dersom han ikke får seg noe. Oppfører seg jo som en drittunge. I går fks smelte han igjen døra på soverommet når han gikk for å furte. Det at han kunne vekke begge ungene og gi meg enda mer arbeid driter han tydeligvis i!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...