Gå til innhold

"brudesko" på økonomisko for 250kr!

Anbefalte innlegg

Skrevet

haha det er sykt...går innom ALLE skobutikker for tiden for å finne sko til bryllupet men at jeg ville finne noe på ØKONOMISKO av alle butikker overrasket meg.

Anbefaler folk å titte innom der, kanskje dere synes skoene de har der(ikke knall hvite men nesten) også passer til deres kjole! 250kr er jo en flott pris, de jeg likte best hadde skinn der man tråkker:)

Bare et lite tips:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har også tittet på sko der og lurt litt på om jeg skal tørre å satse på en av disse. Kjøpte du de hvite pumpsene? Hvordan synes du de er å gå i? Du kan være min prøvekanin - he, he ;-)

Skrevet

ja stemmer det:) de er lave og gode å gå i! må kanskje ha i et innlegg forran ved tærne fordi de er litt for store(men de som er en str. mindre er for små).

Må bare teste de til kjolen, skal jo ikke gifte meg før i august men greit å være tidilg ute da;)

Skrevet

Er jo litt vanskelig det med kjolen. dersom skoene er for hvite, så vil jo kjolen se skitten ut... Jeg får ikke kjolen min før i begynnelsen av mai, så tør egentlig ikke kjøpe sko før jeg kan se de opp mot kjolen, men har de på Økonomisko i mente. Er jo så billig at man kan kjøpe to ulike par og bytte i løpet av kvelden dersom de blir vonde å gå i. Men personlig har jeg god erfaring med Økonomisko - yndlingsstøvelettene mine var derfra (måtte kaste de nå etter 2 års hyppig bruk) - de var herlige å gå i.

Skrevet

Økonomisko skal man ikke kimse av ;-)

Kjøpte vintersko til sønnen min - til barnehagesko. Personalet sa at han hadde de tørreste og varmaste bena på avdelingen :-)

Altså god kvalitet for rimelig pris.

Nå det er sagt er det jo ikke alle sko der som har topp kvalitet da. Det varierer som i alle andre skobutikker.

Min kjole skal sys ettermål. derfor har jeg fått beskjed om å velge sko, før vi tar mål til kjolen. Dette for å velge riktig høyde/lengde på skjøret.

HVIS man har kjolen i hånden, og må ha en viss høyde på hælen blir det jo vanskeligere å kjøpe sko, enn om man er tidlig ute.

Jeg skal ta meg en titt i butikken du anbefaler - takk for tipset :-)

Skrevet

skoen er IKKE kritthvit! hehe men ja....må sjekke hvordan det ser ut med kjolen:)

(som må renses....:P)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...