Gå til innhold

melk i brystene?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

jeg tror jeg har fått melk i brystene...? Så plutselig inni BH`n at der var noe hvitt noe der. Når jeg klemmer på de så kommer det ut væske. Er ikke dette litt tidlig å få det? er i uke 31+ 7 i dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

jeg fikk også tidlig, rundt uke 24...

Men prøv og ikke klem så mye på de for da stimulerer du melkeproduksjonen, og da kommer du til og begynne og lekke mye etterhvert... Fikk ihvertfall jeg beskjed om av min jordmor:-)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det hr jeg også fått beskjed om, men først etter at jeg hadde pilet og plukket i flere dager (synes dette var rasende festlig, nemlig)

 

Nå renner det :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så moro!

Jeg kan liksom ikke skjønne enda at det går an at kroppen min skal få til å lage melk når bebien kommer. Har tenkt at det kunne vært kjekt å få litt før jeg føder, bare sånn for å forsikre meg om at kroppen min vet hva den holder på med. Men samtidig er det vel greit å slippe sånt noe før nødvendig :)

Uke 30 og fremdeles ingen tegn på melk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

utrolig hva disse kroppene våre er i stand til.... så du skal ikke bekymre deg, melka kommer når den trengs:-)

Ihvertfall i 99% av tilfellene...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det var godt å høre at andre også har fått melk! hehe, er jo helt sykt egentlig at det går ann. Skal prøve å ikke "plukke" så mye på de da, men det er jo litt morsomt siden det er første mann som er på vei og man aldri har opplevd dette før!:D hehe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det er bare råmelk. ikke sånn ''ferdig'' melk som babyen drikker;) men ikke pill så mye. må spare på vitaminene til den første supen til ungen!! den er jo d viktigste den får i seg=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...