bullebull&gullegull Skrevet 28. april 2008 #1 Skrevet 28. april 2008 Sånn for å sette i gang fødsel? Gjør det at det hele kan starte, eller har det no med modning å gjøre eller hva? Og hvor mye må man få i seg for hver dag eventuelt?
Ronja R. Skrevet 28. april 2008 #2 Skrevet 28. april 2008 Kanel har en østrogen effekt som kan ha en forsterkende virkning på riene. Jeg er usikker på hvor mye du skall dytte i deg for å få effekt, men kanel er jo relativt sterkt så det burte holde med å kryddre grauten litt ekstra når det nermer seg! ;D Ellers så du kan koke te på den og drikke noen kopper om dagen.. Kanel er jo både gott og bra for kroppen uansett, så du har jo en vinn-vinn situasjon her!
monilu- Har født Skrevet 28. april 2008 #3 Skrevet 28. april 2008 Vil det da si at man bør holde seg unna kanel hvis det er litt lenge igjen til termin, eller har det ingen effekt før det nærmer seg slutten uansett?
susa :) Skrevet 28. april 2008 #4 Skrevet 28. april 2008 kanel kan bare ha virkning hvis kroppen er klar for fødsel så bare spis kanel.Jeg spiste kanel da jeg var en uke over termin og det hadde ingen effekt på meg. Så det er ikke alltid det funker når man er ved termin heller. (småen kom 12 dager over termin)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå