Gå til innhold

dere som har unger som kryper.

Anbefalte innlegg

Skrevet

hvordan gjør dere det med støvsuginga å vask av gulv når dei er hjemme? kan jo ikke støvsude når ho hviler, da vakner ho med en gang. å støvsugeren er ho redd..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

støvsuger når det passer meg jeg =)

når han sover så lukker jeg dørene,så han hører minst mulig..

er han våken så gjør ikke det noe heller ,han er litt redd men han kryper vekk på andre siden av rommet og sitter der å ser på mens jeg gjør meg ferdig..

Skrevet

hehe, så greit da :) eg har til nå tatt en tørrmopp å sopet alt i en krok, så tatt "stufso" (sånn håndstøvsuger) å støvsuger det opp med den.. gangen å badet tar eg når sambo kommer hjem..

men kommer dei over det en gang? så eg slipper å moppe å så støvsuge..

Skrevet

går nok over når de blr mer vant:))

Skrevet

Datteren min elsker støvsugeren, hun bruker å holde seg i den og går etter meg når jeg støvsuger, hehe.....storesøster derimot, var livredd, så da støvsugde jeg når noen holdt henne.

Skrevet

ho likte det før skjønner du, da var det ingen problem.. men men, får vente til sambo er hjemme da;)

Skrevet

datteren min på 8mnd er ikke redd, så jeg kan fint støvsuge når hun er der. men pleier å støvsuge når hun sover, hun våkner egentlig ganske lett, men ikke av støvsugeren så=) vet om en som er rundt 2år som er redd, men tror nok det går over;)

Skrevet

vi har leikegrind vi:) Har ikke verdens største leilighet så får gjordt unna det meste på en halvtime. og i mens sitter vesla og leiker oppi den, mye enklere enn at vesla skal henge etter støvsugeren og vaskebøtta

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...