Gå til innhold

Ingen eggløsning denne mnd - når kommer mensen da???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ser faktisk ut som om jeg ikke skal få eggløsning denne mnd. Har alltid hatt stabil syklus, men har ikke fått positiv el-test og tempene har holdt seg jevnt lave. Når kan jeg forvente meg mensen da? Den baserer seg jo på eggløsning....

Åhhh så utrolig kjedelig dette er!!!!!!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tror kanskje jeg er i samme situasjon som deg, da jeg er på dag 43 nå og ikke tegn til mens. Har hatt 2 stabile sykluser på 29 dager etter jeg slutta på p-ring i januar, men denne mnd, dukket ikke mensen opp som den skulle (eller egentlig ikke skulle) Og jeg har bare testet negativt på graviditets tester hittil så dette lurer jeg igrunnen veldig på jeg også:)

Skrevet

Er der jeg og..ble såå skuffet etter å ha ventet 3 mnd på å prøve. Jeg har fast syklus på 28-29 dager så skjønner ingenting.jeg skal ha mensen 8mai så vi får se om den er I rute. Er skikkelig dritt lei de el testene..neste syklus skal jeg teste mindre og ha mer sex ;) krysser fingrene for dere jenter..og meg selv ;)

Skrevet

Hei.

Jeg er ingen ekspert, men jeg driver litt med temping, og har lest at vi inni mellom kan ha såkalte "monofaser" hvor man ikke har el.. Men da pleier mensen som regel å komme til ca normal tid. Det er helt normalt. Men det kan også være at du har hatt el uten at det slår ut på en el-test.. Men det burde jo slått ut på tempingen da. Som sagt, jeg er ingen ekspert :-)

Lykke til! :-)

Skrevet

I mitt tilfelle har jeg nå hatt positive eggløsnings tester i 5 dager på rad. Teststreken er sterkere enn kontrollstreken. Om det er sånn at jeg har EL nå.. Hvor mange dager er det normalt at de slår ut positivt etterhverandre da? De andre syklusene har de slått ut i 2-3 dager. Kan man ha EL selvom man ikke har EL-slim og tappen er lukket? Har masse symptomer på graviditet:

Mens murringer

lett kvalme

hodepine

svimmel

trøtt

blødende tannkjøtt

osv

Men som sagt testa meg 2 uker etter ikm i forige uke, men negativt svar på graviditets testen..

Skrevet

Takk for svaret, Snoopy. Det var akkurat det jeg var ute etter å vite når mensen kommer dersom man hopper over el en periode :) Her er forresten charten min denne mnd om du vil kommentere. Jeg har helt tydelig ikke hatt el iallefall siden tempen har holdt seg lav.

http://www.fertilityfriend.com/home/1d410e

Har også reagert på noen lave temper, så skal til lege i dag og ta en stoffskifte-blodprøve for å se om stoffskiftet mitt ikke er for lavt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...