Gå til innhold

Har ALLE her skikkelig ømme pupper?????

Anbefalte innlegg

Skrevet

er selv i uke 6 og merker veldig lite, bare litt øm rundt brystene liksom....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg har ikke onnt i brystene og merker heller ikke noe særlig til andre tegn..

Dette gjør meg litt usikker på om jeg virkelig er gravid. Men 2 clear blue tester sier jeg er det.

:)

Skrevet

jeg vet ikke om jeg er gravid engang, skulle hatt mensen for ni dager siden...men puppene er ømme som bare det... det var de i mitt første svangerskap også !

Skrevet

Jeg hadde det første gang, men forrige og denne gangen merker jeg nesten ingenting.

Skrevet

Nei. Og aldri hatt det tidligere heller. Bare glad for det jeg. Jo mindre plager jo bedre :)

Her går det i ekstrem tretthet, noe jeg kjenner igjen fra før, ja....

Skrevet

Ømme pupper har ikke kommet for fullt enda hos meg heller, og jeg er 9+6 i dag. Kjenner det mest i brystvortene egentlig.

Forrige gang var det vondt å sove på magen pga puppene, men denne gangen er det som sagt ikke sånn.

Det er ikke alle som får ømme pupper heller, og husk, det er ikke et tegn på at noe er galt! :)

Skrevet

Hei :-) Jeg har kun ømme brystvorter og mest på kvelden... ellers så kjenner jeg ikke det spøtt til at jeg er gravid :-) Men jeg er det!

Klem Yrild

Skrevet

Kjente ikke en dritt i puppene før jeg bikket 9 uker..Nå er de ganske vonde og tunge, men det er mange som ikke merker noe i det hele tatt. Alt er like normalt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...