Gå til innhold

hva tror dere? vil gjerne ha mange svar :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har alltid hatt en syklus på rundt 26-32 dager, slutta på pillen 1 desember. Hadde siste mens 22 mars. Nå har jeg gått ni dager "over tiden" , tror jeg blir sprø. Tok en test forrige tirsdag, den var negativ....

Den var digital men er vel like sikker som alle de andre???

Sulten men ingen mat som frister , og litt småvondt i puppan men redd det er bare innbilning....Må kjøpe meg en test i dag men blir så innmari lei meg om den er negativ... Huff :(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du får vel bare ta tiden til hjelp, selv om det kanskje virker vanskelig:) Men først og fremst, ta en ny test! Nå er det jo nesten 1 uke siden du tok den første, så det er masser av håp hvis mensen ikke er dukket opp!

Mange produserer lite HCG i begynnelsen av svangerskapet, og da vil ikke testen slå positivt ut. Så min anbefaling: løp og kjøp ny test:) :)

Du får gi beskjed om hvordan det gikk!!Og lykke til!

Skrevet

Skjønner du blir skuffet om du får negativ test. Syklusene er ikke alltid til stole på etter mann har sluttet på pillen. Digital skal være veldig sikker, men du trenger jo ikke å ha så høyt hcg nivå så tilig. Så lenge TR uteblir så er jo det en reel sjanse og håp for at det er din tur til å få baby. ;) Blir spennende dette. Få høre hvordan det går med deg. Lykke til!

Skrevet

Ta en ny test ja, så får du nok kanskje et svar på dette:)

Skrevet

Ømme bryster er som regel et tegn på graviditet da!:-)

Du kan vel snart ta en ny test?

Skriv gjerne hvordan det gikk

Masse lykke til!

Skrevet

Du må ta en ny test!! Så lenge mensen ikke er kommet, så er det fortsatt håp!! Og jeg skjønner ikke at du har greid å vente nesten en uke uten å ha tatt ny test!!! Hadde ikke jeg greid tror jeg..... ;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...