Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

etter atter en natt med dårlig søvn har jeg fått skikkelig vondt i begge overarmenen mine. Det må jo være fordi jeg ligger på siden og på armen. Men hvordan skal jeg ellers ligge??

Er det fordi jeg har gått opp i vekt og stenger av noe sirkulasjon her eller? senga er nå ganske myk...

hmm..noen andre som har det slik?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

I den siste tiden har jeg sovet dårligere og dårligere, opp mange ganger og føler at jeg har våknet hver gang jeg har snudd meg. Men, så snudde jeg madrassen min, den er medium på den ene siden og fast på den andre. Sover mye bedre på den faste siden!!!

Skrevet

har vondt overalt jeg nå, men våkner 1000000000 ganger iløpet av natten med armer/fingre som har dovnet bort og rygg/bekken som værker:-/ Vet ikke om det kommer av vektøkning,vann eller at det nå bare er mulig å ligge på siden... Men du er hvertfall ikke alene!

Skrevet

Jeg er i uke 39, og har de siste ukene gått med skikkelig støle overarmer! merkelig greie.... tror ikke det er pga. at jeg har løftet for mye eller noe sånt, men jeg også sover forferdelig dårlig om natta. er faktisk kjempe vondt bare å skulle løfte armen for å ta ned et glass fra kjøkkenskapet ;P

tror kanskje det kommer av dårlig nattesøvn og ingen gode liggestillinger. har grulig vondt i ryggen også, og kjenner dette spesielt når jeg ligger, og tida etter at jeg har stått opp. men så er det jo liksom bare sida vi kan ligge på da... har ikke så mange andre muligheter ;P

-men tror det er viktig å bygge godt opp med ekstra puter -eller enda bedre; ha en ekstra dyne som man får dandert til under magen/bak ryggen og mellom beina.

skal bli godt å bli kvitt magen snart, så vi kan ligge og bevege oss normalt! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...