Miapus Skrevet 28. april 2008 #1 Skrevet 28. april 2008 Stakkars lille jenta mi har nyrebekken betennelse! Hun har hatt feber siden forrige mandag,og på fredag ble vi henvist til sykehuset,da hadde hun 40,3 i feber og hadde ikke fått i seg noe fast føde siden mandag. De tok blodprøver,røntgen og de måtte ta kateter for å få urin. Det var grusomt å se barnet sitt så sykt,og se på at hun måtte igjennom alle testene. I dag er første feber frie dag.Så nå orker hun å leke litt,og spiser litt yogurt innimellom:) Ska tilbake i løpet av uka for å ta ul av nyrene,håper at alt er greit. Noen andre som har vært igjennom det samme? Måtte bare få det ut.
Zitro Skrevet 28. april 2008 #2 Skrevet 28. april 2008 Jeg har hatt det...ble innlagt på sykehus for å få antibiotoka intravenøst og når jeg fikk det så var jeg kjapt på beina igjen. Fikk det pga det førdt var en urinveisinfeksjon for ikke ble behandlet riktig, så det forværret seg til blærekater og da tilsutt endte det opp med nyrebekkenbetennelse alt pga den dustete legen min som ikke behandlet meg riktig!!! Men alt gikk bra, fikk ingen varige mèn eller noe sånt. Men det er grusomt vondt så jeg synes synd på tuppa di.... God bedring!
Babykilo Skrevet 29. april 2008 #3 Skrevet 29. april 2008 Samme erfaring som hun over her. Det er fryktelig vondt! De sa det er fare for gjentagelser, men jeg har ldri siden fått verken UVI eller nyrebekken. God bedring!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå