☆Anonymia☆ Skrevet 28. april 2008 #1 Skrevet 28. april 2008 haha =) jeg skulle inn på profilen din å se på lille skjønne Emilie,også har du jo den der bim hells angels tegningen der.. haha..måtte le litt da.. guri som jeg savner de tidene =) haha =) datteren din er ufattelig vakker =)
Trultemora er presseklar!! Skrevet 28. april 2008 #2 Skrevet 28. april 2008 Heihei!! hehe... joda, det var virkelig tider det ja!! det var virkelig en morsom tid inne på BIM da vi holdt på!! Forferdelig synd at det har blitt som det har blitt inne på BIM nå! Var ikke like mye hetsing på den tida som det er nå nei! Da var det jo faktisk "lov" til å spise salami og! tihi! takk takk ! ja jeg synes jo snuppa er verdens vakreste!! ;D Så innmari snill som hun er og! Hun sover som regel en bolk på 6-7 timer en gang iløpet av hennes natt, hun sovner mellom 21og 23 så jeg er oppe 1 gang mellom 3-5 og en gang i 8-9tida! og da kan hun faktisk sovne igjen og sove til 11!! hehe... skal ikke klage da nei!
☆Anonymia☆ Skrevet 28. april 2008 Forfatter #3 Skrevet 28. april 2008 wow ,så flink hun er =)=) marcus var også sånn,en herlig liten bylt som sov supergodt og nesten ikke gråt i det hele tatt =) vi har vert utrolig heldige da =) hun er jo snart 2 mnd allerede..shitt så fort tiden går.=O hehehee er det mye hetsing der inne nå? haha,var sååå moro da vi var der inne,kunne sitte hele dagen å lese å skrive der inne =) hehehe.. glemmer aldri de trådene til chanzei og lapez da,hahaha=) satt hjemme i soffan og trodde jeg skulle dø av latter..haha =) salami ja,husker det,men det var liksom opp til hver enkelt hva de ville gjøre,nå er blir man jo kjefta huden full om man forteller om valgene sine..haha =) tror jeg må innom å lese jeg om det er såpass mye gnål der inne..=)
Trultemora er presseklar!! Skrevet 28. april 2008 #4 Skrevet 28. april 2008 hehe... ja det er helt syyyykt at det er 2 mnd siden i morgen at jeg ble igangsatt på Ullevål!!! hehe.... sambo sa det at NESTE gang så skal jeg ihvertfall IKKE bli igangsatt med sånn derre "gel"!! hehe... tror han ble litt traumatisert ja ! Er jo noen av BIM-HA som fortsatt er der inne til tider da bla Doffine og Nunne(mor)! Sistnevnte med et annet nick! ja herregud så morsomme noen av de trådene vi hadde der inne var!!! Sånn "flaueste øyeblikk-tråder" bla!! Og de morsomme "skravle"-tråder der vi snakka om alt og ingenting! Nå er det jo bare "får jeg lov", "hvor mye har du lagt på deg", etc etc... skulle ha kommet inn dit igjen og fått laga litt liv ja! mohaha!!
☆Anonymia☆ Skrevet 28. april 2008 Forfatter #5 Skrevet 28. april 2008 haha hvorfor ikke gelen ?? =O hahahaa jaaa vi skulle ha laga en sånn tråd med flaue ting,og samla alle =) hahahaha hadde vert sååå moro =)
Trultemora er presseklar!! Skrevet 28. april 2008 #6 Skrevet 28. april 2008 Hehe... Nei det skulle ikke bli gel neste gang nei! Ble litt vel intens fødsel sjuh! jordmora sa at det kanskje var den mest intense hun hadde vært med på i de 20 årene hun hadde vært jordmor!! :S Ble satt igang med gel tirsdag kl 18.40. kl 20.10 hadde jeg regelmessige rier som kom hvert 4 min, kl 22 måtte jeg bruke dusjen som smertestillende da kom riene hvert 1.5-2 min! kl 23 hadde jeg 1 cm åpning, 1 min mellom riene da! kl 01 fikk jeg lystgass, fortsatt 1 cm åpning, men da hadde jeg rier som varte 45 sek og som kom med 15 SEK mellomrom! Da begynte både legen og jordmora å bli bekymra! De sa det at de var redde for at livmora mi skulle revne!! :S kl 01.30 satte de sprøyte for å STOPPE riene faktisk! Da ble de rimelig bekymret! Men fungerte sprøyta???? å neiiiiiiida......!!! kl 02.30 så sa jormora at nå SKAL du ha epidural!! fikk epiduralen etter 10 min, men fungerte den da??? å neiiiiiiiiiida.......!!!!!! kl 03.56 så hadde jeg 6 cm åpning og da sa jordmora "å herregud nå kjenner jeg at det FYSISK åpner seg!!!" kl 04.00 hadde jeg full åpning!! kl 04.13 var hun født! Så fra 6 cm åpning til hun var ute så gikk det kun 17 min!!! Så du kan si det ble litt intenst ja!!!! Hadde og en av de største morkakene som de hadde sett! 800 gram!!!! hehe..... Men jeg var i skammelig god form etter fødselen!! Folk trodde meg ikke da jeg sa at jeg nettopp hadde født!! Jeg sprang jo nesten rundt senere på dagen! hehe.......
☆Anonymia☆ Skrevet 28. april 2008 Forfatter #7 Skrevet 28. april 2008 oisann...=S en skikkelig intens fødsel det der ja... huff... men med DET nydelige resultatet da =)=)
Trultemora er presseklar!! Skrevet 28. april 2008 #8 Skrevet 28. april 2008 Takk takk! Han er jo en skikkelig skjønning nurket ditt og da!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå