Lamaungene 07 og 10 Skrevet 28. april 2008 #1 Skrevet 28. april 2008 hihi, uff..tulla her har funnet tunga si og har dermed begynt å lage fiselyder i stor skala ved å rekke tunge og blåse luft/sikkel ut munnen i en alder av 4 måneder...klarer jo ikke la være å le, men håper det ikke blir noe "uvane"? "Alle" gjør det jo til henne, som om de vil ha en respons, så er jo ikke rart hun gjør det... Andre som opplever/har opplevd det samme og har det gitt seg etterhvert av seg selv..?
MoTe Skrevet 28. april 2008 #2 Skrevet 28. april 2008 He he....jenta mi gjør akkurat det samme. Hun er litt over 3 mnd, og fant ut dette for ca 1 uke siden. Man kan jo ikke annet enn å le da, synes hun er søt jeg :-) Det gir seg sikkert etterhvert
Poteto Skrevet 28. april 2008 #3 Skrevet 28. april 2008 hehe, ja, tror dei fleste unger gjør det, å dei gjer seg etterhvert. men da må folk rundt henne slutte å minne ho på at det går an å lage en sånn lyd..
*1+1=2 små* Skrevet 28. april 2008 #4 Skrevet 28. april 2008 smurfen min har slutta med det nå...var en periode fra hun var ca 4mnd at hun gjorde det og selv om vi herma så fortsatte hun ikke i det uendelige
atsjo Skrevet 28. april 2008 #6 Skrevet 28. april 2008 Jaa. Gutten min er 7,5 mnd og har virkelig begynt skikkelig med det idag. Hele tiden,hehe.. arti:)
Anonym bruker Skrevet 28. april 2008 #7 Skrevet 28. april 2008 Hehe,så morsomt da! Datteren min startet med det da hun va ca 4 mnd. Nå er hun snart 7 mnd,å gjør det fortsatt. Synes det er bare artig jeg! Forutenom når hun får grøt. Da får jeg all grøten i ansiktet:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå