Willy Wonka Skrevet 28. april 2008 #1 Skrevet 28. april 2008 Er det helt normalt?? Spiser grøt 2 ganger om dagen og melk resten...
atsjo Skrevet 28. april 2008 #2 Skrevet 28. april 2008 Jeg merker at gutten min gulper mer viss jeg legge han ned på gulvet rett etterpå å han snur seg på magen. Lurt å la de få sitte ei stund etterpå så maten synker ned. Men nå vet jo jeg ikke hvor mye gutten din gulper da. Viss han gulper ut masse etter hvert måltid er det vel kanskje ikke så bra?
stine1108 Skrevet 28. april 2008 #3 Skrevet 28. april 2008 Kan jo være at han ikke tåler melk da. Har du sjekket det med legen?
Anonym bruker Skrevet 28. april 2008 #4 Skrevet 28. april 2008 Mi har gulpet siden hun var 1 dag gammel. ¨nå er hun snart 8mnd og gulper forsatt. ikke fult så mye som før. vi har prøvd det meste.. vært på apotekt og prøvd NAN HA 1, ikka la hun ligge på gulvet rett etter hun har spist, hatt pauser i matingen, byttet mme.. alt.. hun gulper opp vann og... men lykke til. noen babyer gulper bare mye desverre.. vis ungen din ikke legger på seg så mye m du snakke med lege. da kan det være reflux..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå