Anonym bruker Skrevet 28. april 2008 #1 Skrevet 28. april 2008 Har en venninne som er i uke 20. I natt opplevde hun en "blødning". Ikke så mye, men ble jo bekymret. Har kjent liv i dag, men lurer på hva hun bør gjøre. Kan legen sykemelde henne? Hun er veldig sliten, men liker ikke å be om sykemelding....
Anonym bruker Skrevet 28. april 2008 #2 Skrevet 28. april 2008 Ja, legen kan sykemelde henne hvis det er nødvendig.
Chezka Skrevet 28. april 2008 #3 Skrevet 28. april 2008 Jeg hadde en liten blødning da jeg var 20+4, veldig lite, og var ikke særlig bekymret for jeg kjente masse liv. Men sykehuset her har som rutine at alle blødninger skal sjekkes, så jeg ble sendt sporenstreks til fødepol hvor jeg ble undersøkt etter alle kunstens regler. Heldigvis var alt helt fint med babyen, og legen sa at i de aller fleste tilfeller var det umulig å finne ut hva slike småblødninger kom av, og kun i de færreste tilfeller var det bekymringsverdig. Selve blødningen kvalifiserer vel ikke til en sykemelding, men om din venninne er veldig sliten, så kunne hun muligens trenge en sykemelding av den grunn.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå