tvkrus Skrevet 28. april 2008 #1 Skrevet 28. april 2008 Jeg har fått/arvet en ,men dere som har/har hatt den fulgte det med ei "bruksanvisning" med den? hvis det finnes er det noen som kunne tenkt seg å scane den å sende den meg på mail?
Tommage♀♂ Skrevet 28. april 2008 #3 Skrevet 28. april 2008 Aner ikke hvor bruksanvisningen er, men jeg kan alltids hjelpe deg om det er noe spesielt du lurer på=)
Turtelduen Skrevet 28. april 2008 #4 Skrevet 28. april 2008 Kastet den i forrige uke jeg... Da ryddet jeg Men kan jo alltids hjelpe...
tvkrus Skrevet 28. april 2008 Forfatter #5 Skrevet 28. april 2008 Takk for det har ikke noen spesielt spørsmål nå (6uker igjen til termin) Men har en forkjærlighet bruksanvisninger kansje der en "funksjon" eller to som jeg ikke vet om som jeg kan finne ut av.
SaDa Skrevet 28. april 2008 #6 Skrevet 28. april 2008 du kan jo sende en mail til simo og spørre om de kan skaffe deg den. Her er mailadressa: [email protected]
tvkrus Skrevet 28. april 2008 Forfatter #7 Skrevet 28. april 2008 det har jeg gjort har ikke fått svar ennå . er litt "utolmodig" da se
tvkrus Skrevet 28. april 2008 Forfatter #8 Skrevet 28. april 2008 da har jeg fått svar fra dem må bestiles , men er kansje noen andre her nå som har den?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå