Nordhagenjentene :) Skrevet 28. april 2008 #1 Skrevet 28. april 2008 Jeg har ikke lyst til å bruke flere tusen på stellebord, og kommoden vi skulle bruke fant vi ut at var for høy til å "jobbe" godt på.... Noen anbefalinger? (Vi har vaskerom, så vi bruker ikke toppen av vaskemaskina, og jeg vil ikke sitte på gulvet pga fibro. )
connie79 er 2barnsmor:) Skrevet 28. april 2008 #2 Skrevet 28. april 2008 Vi vurdrer rett og slett å kjøpe det billige stellebordet på Ikea til under 200 kroner. Fant ut det sist at jeg skiftet på datteren min overalt i huset så lenge jeg hadde stellematte. desutten er den en haug av brukte stellebord på finn.no. Men blir nok Ikea stellebord på oss om vi skal ha. Kan sette badebaljen under det også. Veldig greit.
miba;-> Skrevet 28. april 2008 #3 Skrevet 28. april 2008 hei! er enig med connie79 her at jeg kan trygt anbefale ikea sitt for under 200 lappen. Vi kjøpte vårt på ikea for 3 år siden da gutten vår kom til verden, da hadde "gravid og foreldre og barn" magasinene kåret dette til best i test og det slo ut flere til over 2-3 tusen kroner. Vi er kjempefornøyde vi...Kjøpte oppblåsbar stellematte,og badebalje i samme slengen og vi bruker det enda! :-) Babyutstyr av god kvalitet trenger ikke å koste flesk bestandig...
Fia71 Skrevet 28. april 2008 #4 Skrevet 28. april 2008 Helt enig. Ikea stellebordet er helt supert og billig (189,-)! Vi hadde en gammel kommode som passet perfekt under stellebordet og da fikk jeg skuffene jeg ville ha også! Tok bare vekk underhyllen på stellebordet. Et annet alternativ (men en del dyrere) er vegghengt stellebord fra Brio. Da kan du montere det i akkurat den høyden du ønsker.
Hønseføtter og gulerøtter Skrevet 28. april 2008 #5 Skrevet 28. april 2008 Sier som et par av de andre her. Ikea sitt Sniglar stellebord til under 200 lappen er super. Og ikke minst har det kommet best ut i test ift sikkerhet. Vi kjøpte den for 3 år siden, og den er like fin ennå. Skal bruke den på babyen i magen også.
BitteLiten *har født* Skrevet 28. april 2008 #6 Skrevet 28. april 2008 Med første hadde vi ikke noe spes. stelleplass. Da ble det skifting alle veier ) Men denne gangen har vi kjøpt en MALM kommode med 4 skuffer fra IKEA, og har en stellematte oppå. Da kan vi ha orden på alle stelletingene, og klær i de andre skuffene. Samt at vi kan ha barnesikring så ikke gutten på 2 år river ALT utover hele tiden... Har kjøpt noen lave kurver til å ha oppi skuffene. Så får jeg organisert både bleier, kremer osv... En venninne har brukt det samme lenge og er veldig fornøyd. Samt at den gir riktig arbeidshøyde for meg. Jeg er 168 cm..... da slipper jeg også mye vondt i ryggen slik som jeg fikk sist...
Kompani Orheim Skrevet 28. april 2008 #7 Skrevet 28. april 2008 Jeg vurderer også denne Malm kommoden, men har lurt litt på høyden! Trodde jeg ikke kunne ha mer enn tre skuffer, men da blir vel den i laveste laget i følge det du sier Bitteliten - er selv 174cm... Da blir det nok 4 skuffer på meg også :-) Uansett et veldig godt og relativt billig alternativ!
Nordhagenjentene :) Skrevet 28. april 2008 Forfatter #8 Skrevet 28. april 2008 Takk for gode tips! Jeg har også vurdert den kommoden, for jeg vil ha skuffer under. Er ikke så veldig sær nei. ;P Har sett en på Jysk, men den koster nesten 2.000,-... Eneste jeg tenker på er dybden på kommoden, har dere barnet liggende "sidelengs" i forhold til hvordan dere jobber?
Kompani Orheim Skrevet 28. april 2008 #9 Skrevet 28. april 2008 Jeg og har fundert på dette med dybden! Liker best å komme inn fra fotenden, og ikke jobbe med barnet "sidelengs" som du nevner :-) Men dette er nok helt klart en vanesak! I tillegg har jeg såpass med plass på soverommet at jeg kan jobbe fra begge sider med en slik kommode tror jeg. Utrolig hvor mye man må tenke på altså :-)
78cam Skrevet 28. april 2008 #10 Skrevet 28. april 2008 Vi køpte hensvik skap med stellebord från ikea. til 845kr.kan brukas som hylla etterpå.
Nordhagenjentene :) Skrevet 28. april 2008 Forfatter #11 Skrevet 28. april 2008 Ja, jeg blir helt svett... ;P Det er så synd om jeg får smerter i armene pga dårlig jobbestilling, så jeg må tenke litt mer tror jeg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå