Gå til innhold

ER DET MULIG!?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Herreugd, jeg så ikke nyheter i går, men nå fikk jeg litt sjokk. Hva skjer når man holder sin egen datter innesperret i 24 år som sexslave. Gud bevares. Han skulle jo hatt seriøs hjelp for 25 år siden, og den stakkars datteren og ungene hennes som har bodd i en kjeller.

Kona hans har ikke ant hva som foregikk... Hvor trodde hun datteren var?

Skummelt!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, har sittet og lest om dette nå. Det er jo fullstendig SYKT!!!!!

Og at kona ikke har merket noe som helst? Det setter jeg et lite spørsmål ved. Var kjelleren fullstendig lydisolert? Måtte de ikke kjøpe veldig mye mat til så mange personer? Og syns ikke kona da at der er merkelig at så mye mat bare "forsvant"?

Hadde mannen min nektet meg å gå i kjelleren, så hadde jeg nok mistenkt han for å holde på med noe "muffens" der nede :) Hehe

Skrevet

ikke sant..

tror nog ikke på att detta är hele sanningen.

En flerbarnsfamilie i samma bygg må man bara lägga märke till.

Tror det är nå religiøsa greier.I tillägg har ju ungarna gått på skola...

Skrevet

Noen som har en link til denne nyheten?

Skrevet

Leste på vg at han lurte kona til å tro at dattern var blitt med i en sekt, og at hun hadde komemt til dem og lagt barna på dørstokken deres fordi hun hadde født og sekten hun var med i ikke tolererte barn....

Skrevet

Rett og slett gruoppvekkende at han har klart å holde sin sadistiske side skjult for alle rundt seg... Det er helt ubegripelig hvor mye han har ødelagt...

Skrevet

Og tenk på de stakkars barna som ALRDI har sett dagens lys! Den ene sønnen på 18 år har i følge avisene, vært innesperret med moren i alle disse årene. Tenkt da...18 ÅR og har gått glipp av HELE LIVET!!!!! Må vel være skikkelig vanskelig å begynne et liv i den store verden etter det. De er vel psykisk ødelagt alle sammen. For ikke å snakke om hun som har vært der i 24 år!!!! Makan

Skrevet

ja fytti fader asså, at da går an.. ja da va lydisolert å kona elle ongane fekk ikkje lov til å gå ned i kjellaren..

der han hadde "arbeidsbod" elle nåke sånn, hadde vist sjult dørå å sånn + da va masse kodelåsa på den..

litt løye at ingen har reagert når di fekk 3 av ongane på dørå, å da liksom var dotterå så hadde sendt di fordi hu ikkje kunne ta seg av di... hu fekk tvillinga me faren og, den eine tvillingen dødde rett itte fødselen så faren tok den døe ongen med seg ut å brente han i hagen!!! da e så sjuk verden, å så masse me ikkje vett så foregår rondtom asså.. stakkar hu å dei 3 ongane så måtte bu der neri den kjellaren!

Skrevet

Det er en grusom verden!!

Synes det er så mye nå,og det ene overgår det andre...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...