Nenya^juni2010 Skrevet 28. april 2008 #1 Skrevet 28. april 2008 Lillegutt har akkurat begynt, og jeg husker jo aldri å spørre!
Thunderstruck Skrevet 28. april 2008 #3 Skrevet 28. april 2008 Ja,det er helligdag:-)Så da er det stengt!
Gjest Skrevet 28. april 2008 #4 Skrevet 28. april 2008 Æh... Ja, selvfølgelig. 1. mai er offentlig fridag her i landet, og markeres over hele verden som arbeidernes dag. Det trodde jeg de fleste kunne bittelitt om?
solstråle69 Skrevet 28. april 2008 #5 Skrevet 28. april 2008 Jeg er glad du spurte her, og ikke i bhg! ;-)
Nenya^juni2010 Skrevet 28. april 2008 Forfatter #6 Skrevet 28. april 2008 hehe.. er kanskje en selvfølge.. Men både jeg og sambo jobber turnus, og da tas det ikke hensyn til helligdager, så er ikke alltid lett å huske:)
Verdens peneste gutter er mine Skrevet 28. april 2008 #7 Skrevet 28. april 2008 Ja, det er til og med dobbelt helligdag den dagen. Kristihimmelfartsdag også 1 mai.
Verdens peneste gutter er mine Skrevet 28. april 2008 #8 Skrevet 28. april 2008 Jobber da turnus jeg også men jeg vet da når helligdagene er da enn får betalt 133 % for å jobbe helligdager.
Mille** Skrevet 28. april 2008 #9 Skrevet 28. april 2008 Jupp! Skal på senvakt den dagen, får godt betalt mao. ;o)
☆Anonymia☆ Skrevet 28. april 2008 #10 Skrevet 28. april 2008 er ikke alle som husker det er sånn da..på planen vår står det turdag 1 mai...så det er tydelig at ikke alle har fått det med seg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå