Gå til innhold

Hei, dere INDRE ØSTFOLDINGER, hva med et treff??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Etter noen "samtaler" med en og annen IØ'er viser det seg til at mange har lyst på et treff - men ingen tar initiativ - derfor gjør jeg det nå!

Foreslår førstkommende onsdag (30.04.08) kl 18.00 på

Don Pablos i Askim.

Vil gjerne ha et hint på DENNE tråden om du kunne tenke deg å komme - for da kan jeg bestille bord til oss etter hvor mange vi blir.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det hadde vært morsomt. Men jeg må nesten se an formen litt. Ene dagen er jeg oppegående, mens en annen dag er jeg sengeliggende.

Ser ann til i morgen om jeg skulle kunne orke det.

Bor jo i Rakkestad så er jo ikke så langt unna:-)

Skrevet

det hørtes jo veldig koselig ut, men den dagen passer dessverre ikke!!! får bli med en annen gang jeg da:)

Skrevet

heisan:-)jeg bor også i Rakkestad nå.kunne vært koselig med et treff ja.men,torsdag drar vi til trøndelagen,så har litt å gjøre.dumt:-(

Skrevet

kunne ikke tatt det litt senere på kvelden, f.eks 19-1930??? da får jeg det til!

Skrevet

Jeg blir med :-) Klokkeslett spiller ingen rolle for meg, passer når som helst.

Skrevet

Skal vi si 19 i stedet, da?

Nå har det selvfølgelig kommet opp noe som gjør min deltagelse usikker, men jeg skal virkelig jobbe for å få det til og satser på å være der.

Skrevet

da får jeg vært med:)

men hvor mange er vi egentlig da? er kanskje ikke noe vits i om vi er få, eller?????

Skrevet

Hørtes jo koselig ut da:) Bor jo i mysen så ikke langt unna... Men hvor langt på vei er dere som skal dit da?

Skrevet

Dette blir koselig :-) Gleder meg til å treffe dere.

(Jeg er forresten 34+2)

Skrevet

Og jeg har fikset barnevakt, så da kommer jeg også.

19.00 på Pablo'n

(jeg er 30+0 i dag)

Skrevet

møtes vi ute eller inne?

(aldri vært på pablo i askim,hihi)

Skrevet

Kan vi ikke møtes utenfor da?

Skrevet

Som det ser ut nå får jeg ikke kommet :-( er sengeliggende enn så lenge, men kan være at jeg blir bedre utover dagen.

Jeg er foresten i uke 37+4 i dag.

Skal gjøre mitt beste for å komme.

Skrevet

Det hørtes ikke godt ut.

Får håpe du blir bedre utover dagen så du får kommet.

God bedring :-)

Skrevet

Hmmm, mange som er langt på vei her,uke 18 jeg...jeg har veldig lyst til å komme:) Spennende da..,hvor gamle er dere tro??Jeg er 26.Når begynner man forresten å gå på disse bim treffene? Er jeg litt tidlig ute?

Skrevet

Jeg er litt usikker på om jeg kommer i kveld. Vi får besøk og jeg vet ikke helt hvor lenge di har tenkt å bli. Kommer hvis jeg rekker det. God ide å møtes utenfor. Jeg er forresten 30 år og er i uke 17 nå. Det spiller vel ingen rolle hvor langt man har kommet i svangerskapet? Jeg kommer i hvertfall hvis jeg rekker det.

Skrevet

måtte bare høre,litt usikker, har ikke vært med på detta før;)Sees i kveld da..gleder meg:)tenkt å spise der eller bare ta en kaffe??

Skrevet

Det er kjempekoselig hvis du blir med ja. Vet ikke om vi skal spise eller ikke. Vi tar det som det kommer tror jeg.

Skrevet

er første gang jeg er med på et sånt treff og:)

jeg er 29år, det spiller vel ingen rolle hvor langt man er på vei.. blir nok veldig koselig allikevel!!

møtes utafor da:)

Skrevet

Åååååååå!!! Får ikke vært med alikevel jeg:(

Håper det blir flere ganger for jeg har innmari lyst!!:)

Er jo bare å ta initiativ som "krusemynthe" gjorde,(veldig bra:):)...)Ha det koselig dere da, så sees vi neste gang:)

Skrevet

Ser dårlig ut formin del. Har så innmari sammentrekkninger og er kvalm fortsatt. Så jeg tror jeg skal ta det med ro og slappe av her hjemme i sengen.

Hadde vært så morsomt å hils på noen andre i nærheten ettersom jeg nettop har flyttet hit og ikke kjenner så mange.

Dere får kose dere masse.

Skrevet

Det kommer kanskje flere anledninger - hvis vi finner tonen i dag :)

Jeg har holdt av bord - så hvis dere går inn kan dere jo spørre etter BIM-bordet..... (eventuelt se etter en gjeng med store mager - ha-ha)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...