Anonym bruker Skrevet 28. april 2008 #1 Skrevet 28. april 2008 Slet masse i sist svangerskap, lå flere mnd på sykehuset. Men ho var knapt nok ute før jeg ønsket meg et barn til. Vil ha dem tett og allt det der. Ble gravid igjen og det vil bli ca. 14 mnd mellom dem om ikke denne blir født for tidlig slik som sist. Har foreferdelig bekkenløsning så må gå med krykker mesteparten av tiden også videre. Sliter også med høyt blodtrykk og annet, men har ikke svangerskapsforgiftnign ennå ihvertfall. Er så sliten med tøfft svangerskap og en iten som krever mye. Men tingen er her om dagen så snakket jeg og mannen min om vi skulle si at nå var det nok, kroppen min takler jo ikke svangerskap så bra. Vi hadde planlagt 3. Han mener han kan jo søke om å sterilisere seg. Men jeg kjenner at selv med alle problemer så vil jeg ikke si at det er stop om barn. SÅ ble enige å vente til elste begynner i skolen, (altså 5 år) og ta valget om en 3 unge da. SLik at kroppen min har hvilt seg noen år og barna klarer seg litt selv. Men her er jeg i et slitsomt svangerskap og tenker at jeg vil ha nummer 3, helst tett oppå de andre, enda jeg vet at det ikke går. Husker jeg var ufattelig trist over at det ikke var tvillinger på ul. Både legen og vi trodde det muligens var. hvorfor pokker ønsker jeg å utsette kroppen for det en tredje gang, spesielt når jeg er i den værste perioden av dette svangerskapet...... Tror det må ha klikket for meg jeg.
Anonym bruker Skrevet 28. april 2008 #2 Skrevet 28. april 2008 Jeg vet om en som har hatt store problemer med bekkenløsning de første to svangerskapene og som i prinsippet ikke burde bli gravid igjen. Men så fikk hun ny mann og de ønsket å ha et felles barn og hun ble gravid, ikke bare med en, men med tvillinger! Det svangerskapet var hun mye bedre enn i de to første, så det er håp for deg også. Mulig det var fordi de to første var tette, mens det var flere år før de to siste kom. Sier ikke at det alltid er sånn som dette, men det kan gå veldig bra.
Winterlady Skrevet 28. april 2008 #3 Skrevet 28. april 2008 Biologisk sett så produserer man hormoner i svangerskap og de første 6-10 mnd etter en fødsel som gjør at man har mer lyst enn vanlig på flere barn. Sikkert en måte for naturen å få oss til å skape flest mulig barn på ;o. Synes du skal la kroppen din komme seg helt etter dette svangerskapet, og når nr 2 er kanskje ett år vurdere det med mannen din på ny. Da er disse hormonene som roper "flere barn!" også borte, og du kan kjenne etter på ordentlig. Noe å tenke på også er jo at de barna du har tross alt har det best med en mor som ikke er delvis invalid hele småbarnstiden deres...
Anonym bruker Skrevet 28. april 2008 #4 Skrevet 28. april 2008 Jeg var syk med begge mine 2 barn, men vi har bestemt oss for å ha 4 barn.. min eldste er 3 år og min yngste er 1,4år. Nr 3 håper vi kommer eldste begynner på skolen=) Var harde harde sv.skap hvor ene endte i katastrofe keisersnitt..til og med etter den episoden, har vi faktisk lyst på flere barn:)
Anonym bruker Skrevet 28. april 2008 #5 Skrevet 28. april 2008 Ja, det har klikket for deg! Du skal jo VÆRE MOR også, ikke bare lage barn!
Anonym bruker Skrevet 28. april 2008 #6 Skrevet 28. april 2008 vi kommer til å vente slik vi har bestemt, allt annet ville være helt galt og jeg vet det, derfor skjønner jeg ikke helt disse følelsene. :-) HI
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå